ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ФІЗИКИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • О. В. Валова Вище професійне училище № 9, м. Кіровоград, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.16-18

Анотація

У статті розглянуто один із аспектів підвищення якості викладання фізики у вищих навчальних закладах за рахунок розробки спеціальних методичних рекомендацій, які спираються на модель професійної діяльності викладача фізики вищої школи.

Ключові слова: зміст навчання, навчальна діяльність педагогів, пізнавальна діяльність студентів, методичні проблеми, модель діяльності.

The given article deals with one of the aspects of improving of quality of teaching of physics in high institution thanks to some special methods founding on the model of professional activity of physics teacher of a high school.

Key words: table of contents of studies, educational activity of teachers, cognitive activity of students, methodical problems, model of activity.

Посилання

Гончаренко С.У. Наука і навчальний предмет і і Наукові записки. - Серія: Педагогічні науки. - Вип. 66. - Кіровоград: РВЦКДПУ ім. В.Винниченка. -2006. -С.3-11.

Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі: Навч. посіб. / С.У.Гончаренко, П.М.Олійник, В.К.Федор-ченко та ін.; За ред. СУ.Гончаренка, П.М.Олійника. - К: Вища пік., 2003. - 323 є.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03