ФУНКЦІЇ ТА ПРІОРИТЕТИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ У ПОЛІ ЗОРУ ЄДИНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ

Автор(и)

  • О. В. Валова Державна льотна академія України, м. Кіровоград, Україна
  • С. П. Величко Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.18-21

Анотація

Дана публікація розкриває питання відносно сутності освіти як соціального інституту. Зокрема, здійснюється огляд освітніх функцій та пріоритетів у аспекті вступу України до єдиного освітнього простору.

Ключові слова: освіта, освітній простір, інформаційні технології, інтелект.

This publication reveals questions about the nature of education as a social institution. In particular, reviews the educational functions and priorities in terms of Ukraine's accession to the single educational space.

Keywords: education, educational space, information technology, intelligence.

Посилання

Вища освіти України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г.Кременя. Авторський колектив: М.Ф.Степко, Я.Я.Болюбаш, В.Д.Шинкарук, В.В.Грубіянко, 1.1.Бабин. - К.: Освіта, 2004. - 384 с.

Законодавчі акти з питань освіти / Верховна Рада України. Комітет з питань освіти і науки: Офіц. вид. - К.: Парламентське видавництво, 2004. - 404 с.

Кант И. Ответ на вопрос: что такое образование? // Кант I.— Соч. в 6-ти т. — М., 1963-66. — Т.6.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-10-03