СУЧАСНА ОСВІТНЯ ПАРАДИГМА В УКРАЇНІ - ЕВФЕМІЗМ ЧИ ПОНЯТТЯ З КОНКРЕТНИМ ЗМІСТОМ

Автор(и)

  • О. І. Гірний Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна
  • Р. І. Швай Національний університет “Львівська політехніка", Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.32-34

Анотація

У статті обговорюється зміст сучасної освітньої парадигми в Україні як чинник, що впливає на структуру і зміст дидактики фізики.

Ключові слова: парадигма, зміст, структура.

The modem educational paradigm’s content as the factor of influence on the didactic of physic’s structure and content in Ukraine are discussed in this article.

Key words: paradigm, contents, structure.

Посилання

Ващенко Г. Проект системи освіти в самостійній Україні і і Український освітній журнал. - Львів: JIOHMIO, 1995. -№1. - С.2-28.

ГжегорчикА. Життя як виклик. Вступ до раціоналістичної філософії. - Warszawa: Scholar - Львів: ЛОНМІО, 1997. -264 с. (переклад з польської).

Український педагогічний словник / За ред. С.Гончаренко. -К.: Либідь, 1997.-376 с.

Фулан М. Сила змін. Вимірювання глибини освітніх реформ: Пер. з англ. - Львів: Літопис, 2000. - 270 с.

Кун Т. Структура научных революций: Пер. с англ. - М.:

ООО “ACT”, 2001.-608 с.

Bochenski J.M. Lewi ca. Religia. Sowietologia. - Warszawa: AWM, 1996.-403 s.

Zubelewicz J. Dwie filozofii edukacji: asiocentryzm і pajdo-centryzm. - Warszawa: OWPW, 2003. - 169 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03