СУЧАСНА ОСВІТНЯ ПАРАДИГМА В УКРАЇНІ - ЕВФЕМІЗМ ЧИ ПОНЯТТЯ З КОНКРЕТНИМ ЗМІСТОМ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.32-34Анотація
У статті обговорюється зміст сучасної освітньої парадигми в Україні як чинник, що впливає на структуру і зміст дидактики фізики.
Ключові слова: парадигма, зміст, структура.
The modem educational paradigm’s content as the factor of influence on the didactic of physic’s structure and content in Ukraine are discussed in this article.
Key words: paradigm, contents, structure.
Посилання
Ващенко Г. Проект системи освіти в самостійній Україні і і Український освітній журнал. - Львів: JIOHMIO, 1995. -№1. - С.2-28.
ГжегорчикА. Життя як виклик. Вступ до раціоналістичної філософії. - Warszawa: Scholar - Львів: ЛОНМІО, 1997. -264 с. (переклад з польської).
Український педагогічний словник / За ред. С.Гончаренко. -К.: Либідь, 1997.-376 с.
Фулан М. Сила змін. Вимірювання глибини освітніх реформ: Пер. з англ. - Львів: Літопис, 2000. - 270 с.
Кун Т. Структура научных революций: Пер. с англ. - М.:
ООО “ACT”, 2001.-608 с.
Bochenski J.M. Lewi ca. Religia. Sowietologia. - Warszawa: AWM, 1996.-403 s.
Zubelewicz J. Dwie filozofii edukacji: asiocentryzm і pajdo-centryzm. - Warszawa: OWPW, 2003. - 169 s.