ВПРОВАДЖЕННЯ МОДУЛЬНО-РЕИТИНГОВОІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ НА ФАКУЛЬТЕТІ ДОВУЗІВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.36-39Анотація
У статті розглядаються сучасні підходи щодо підготовки абітурієнтів до вступних іспитів у вищій навчальний заклад на факультеті довузівської підготовки.
Ключові слова: модуль, рейтинг, продуктивна діяльність, школа, вищий навчальний заклад, абітурієнт
This article tells us about modem approaches for preparation students for entering exams to technical university in the department «ДП».
Key words: modulus, rating, productive activity, school, university, student.
Посилання
Алексюк A.M. Педагогіка вищої школи. Курс лекцій: модульне навчання. - К., 1993. - 220 с.
Беспалько В.П. Теория учебника: Дидакт. аспект. - М.: Педагогика, 1998. - 160 с.
Гузеев В.В. Образовательная технология: от приема до философии. - М.: Сентябрь, 1996. - 112 с.
Сергеев А.В. Модульный подход к организации обучения основам наук і і Материалы международной научно-практической конференции «Технологический подход в дидактике. Модульное обучение профессии». - Донецк, 1994. -С.44-45.
Третъяков П.И., Сенновский И.В. Технология модульного обучения в школе: Практико-ориентировочная монография / Под ред.П.И.Третьякова. - М.: Новая школа, 1997. - 352 с.
Фурман А.В. Проблемно-модульні програми // Освіта. -№20(198). - 1996. -С.2-3.