ВПРОВАДЖЕННЯ МОДУЛЬНО-РЕИТИНГОВОІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ НА ФАКУЛЬТЕТІ ДОВУЗІВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Л. В. Гуляєва Запорізький національний технічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.36-39

Анотація

У статті розглядаються сучасні підходи щодо підготовки абітурієнтів до вступних іспитів у вищій навчальний заклад на факультеті довузівської підготовки.

Ключові слова: модуль, рейтинг, продуктивна діяльність, школа, вищий навчальний заклад, абітурієнт

This article tells us about modem approaches for preparation students for entering exams to technical university in the department «ДП».

Key words: modulus, rating, productive activity, school, university, student.

Посилання

Алексюк A.M. Педагогіка вищої школи. Курс лекцій: модульне навчання. - К., 1993. - 220 с.

Беспалько В.П. Теория учебника: Дидакт. аспект. - М.: Педагогика, 1998. - 160 с.

Гузеев В.В. Образовательная технология: от приема до философии. - М.: Сентябрь, 1996. - 112 с.

Сергеев А.В. Модульный подход к организации обучения основам наук і і Материалы международной научно-практической конференции «Технологический подход в дидактике. Модульное обучение профессии». - Донецк, 1994. -С.44-45.

Третъяков П.И., Сенновский И.В. Технология модульного обучения в школе: Практико-ориентировочная монография / Под ред.П.И.Третьякова. - М.: Новая школа, 1997. - 352 с.

Фурман А.В. Проблемно-модульні програми // Освіта. -№20(198). - 1996. -С.2-3.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03