ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В РУСЛІ КОНЦЕПЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • С. В. Дембіцька Вінницьке відділення Київського фінансово-економічного коледжу, Україна
  • С. Л. Яблончіков Національної академії Державної податкової служби України, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.39-41

Анотація

В статті розглядаються особливості організації профільної освіти в старшій школі, а також пропонуються можливі навчально-методичні заходи щодо оптимізації процесу організації профільної освіти.

Ключові слова: профільне навчання, якість освіти, зміст освіти.

Іп the article the features of organization of type éducation are examined at senior school, and also possible leaning-methodical measures are offered on optimization of process of organization of type éducation.

Key words: type studies, quality of éducation, maintenance of éducation.

Посилання

БашмаковМ.М. Мьі учили и учимся математики в нашем общем доме - Европе. По материалам исследования обучения математики в европейских странах. 11 Математика в школе. - 2002 - №1 - С.3-6.

Концепція профільного навчання в старшій школі 11 Завуч. -2004.-№ 16(202).-С.3-13.

Крупник Валентина “Шкільний округ” - нове слово в профільному навчанні 11 Директор школи. - 2004. - №18 (306), травень. -С. 19-28.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03