СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ

Автор(и)

  • І. В. Малафіїк Рівненський державний гуманітарний університет, Україна
  • М. В. Остапчук Рівненський державний гуманітарний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.49-53

Анотація

У статті розглянуто вимоги до організації змісту навчання, який представлено у підручнику фізики. Для формування системності знань будова змісту повинна бути трирівнева. На прикладах матеріалу 9-кл. показано трансформацію стратегій навчання.

In the article requirements are considered to organization of maintenance of studies, which is presented in the textbook of physics. For forming of the system of knowledge’s a structure of maintenance must be three-level. On the examples of material of 9-kl. transformation of strategies of studies is rotined.

Key words: system, maintenance of studies, strategy of studies.

Посилання

Брунер Дж. Психология познания. - М.: Прогресс, 1997.

Венда В. Ф. Проблемы психологического анализа и моделирования динамики познавательного процесса / Психологические исследования познавательных процессов и личности.-М., 1983. -С.181-196.

Эрдниев П.М., Эрдниев Б.П. Укрупнение дидактических единиц в обучении математике. - М., 1986. - 255 с.

Малафіїк І.В. Фізика-9. Експериментальний навчальний посібник для 9-го класу загальноосвітньої школи, гімназій та класів негуманітарного профілю. - Видання друге. - Рівне: Волинські обереги, 1998. - 347 с.

Чупринова Н.И. Психология умственного развития: Принцип дифференциации. - М.: АО “Столетие”, 1997. - 480 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03