РЕАЛІЗАЦІЯ ОСНОВНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РОЗВ’ЯЗОК В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ СТУДЕНТАМИ ВНЗ 1-М РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ

Автор(и)

  • І. В. Оленюк Гусятинський коледж Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.53-55

Анотація

В статті розкриваються особливості управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації з фізики через використання завдань еталонного рівня у відповідності до пізнавальних можливостей студента, та досягнення прогнозованого еталонного рівня якості знань.

Ключові слова: управління, навчально-пізнавальна діяльність, еталонні вимірники, рівень якості знань, установка, залучення, контроль.

In the article the features of control by educational cognitive activity of the students of higher educational establishments I-II of levels of accreditation on physics by means of usage of tasks of an index level in conformity to cognitive capabilities of the student and achievement of a predicted index level of quality of knowledge are uncovered.

Key words: control, educational cognitive activity, reference meters, degree of quality of knowledge, installation, union, control.

Посилання

Атаманчук П.С. Цільова програма та пошуково-творча діяльність як передумова формування інтегральних особи-стісних якостей у навчанні фізики і і Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г.Шевченка. Випуск 13. Серія: педагогічні науки: збірник у 2-х т. - Чернігів: ЧДПУ, 2002. - №13. - Т.1. - С.5-7.

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, 1999.

- 174 с.

Атаманчук П.С., Самойленко П.И., Сергеев А.В. Теоретикотехнологический аспект объективизации контроля в обучении: эталоны контроля учебной деятельности // Среднее профессиональное образование. - 1995. - №6. - С.22-30.

Выготский Л.С. Педагогическая психология / Под ред.

В.А.Петровского. - М.: Просвещение, 1979. -288 с.

Гальперин П.Я. Основные результаты исследований по проблеме «Формирование умственных действий и понятий»: Доклад на соискание доктора педагогических наук. -М.,1965. -24 с.

Оленюк І.В. Методичні основи управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації у процесі навчання фізики: Дис...канд. пед. наук: 13.00.02. -К., 2005. -247 с.

Перовский Е.И. Проверка знаний учащихся в средней школе. - М.: Узд-во АПН РСФСР, 1960. - 512 с.

Управление познавательной деятельностью учащихся і і Сб. статей под ред. П.Я.Гальперина и Н.Ф.Талызиной. - М.: Изд-во Московского ун-та, 1972. - С.23-38.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03