МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РЕЗУЛЬТАТИВНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИЦІ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Т. П. Поведа Кам ’янець-Подільський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.55-59

Анотація

У статті розглянуто еталонний підхід у навчанні фізики, який дозволяє цілеспрямовано, з опорою на особистісну значущість знань, орієнтувати навчально-пізнавальну діяльність учнів на прогнозовані результати навчання.

Ключові слова: особистісний зміст знань, цілеспрямована діяльність, рівні засвоєння знань, завдання еталонного характеру, прийоми засвоєння знань, контроль.

Standard approach in teaching of physics allows purposefully, with support on personality meaningfulness of knowledge’s to orient educational-cognitive activity of students on the forecast results of teaching.

Key words: personality-meaningful maintenance of knowledge’s, purposeful activity, even mastering of knowledge’s, task of standard character, receptions of mastering of knowledge’s, control.

Посилання

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. - Кам'янець-Подільський: Кам'янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1997. - 136 є.

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-По-дільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 є.

Атаманчук П.С., Семерня О.М. Методичні основи управління навчанням фізики: Монографія. - Кам’янець-Поділь-ський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. - 196 є.

Атаманчук П.С., Кух А.М. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики (7-11 класи): Навчально-методичний посібник. - Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2004. - 131 с.

Атаманчук П.С., Криськов А.А., Мендерецький В.В. Збірник задач з фізики / Під ред. П.САтаманчука. - K.: Школяр, 1996. - 304 с.

Ніколаєв О.М. Методичне забезпечення оперативного та тематичного контролю в умовах особистісно орієнтовано-

го навчання ф1зики: Автореферат дис. канд. пед. наук. - К., 2004.-20 с.

Обобщение опыта по теме: Личностно-ориентированный подход в обучении физики. - http://festival. lseptember.ru

Талызина Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний. -М.: МГУ, 1975. -С.23.

Якиманская И.С. Разработки технологии личностно ориентированного обучения // Вопросы психологии. - 1995. - №2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03