ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.59-62Анотація
Серед різноманітних підходів до проблеми активізації учнів у процесі навчання фізики, реалізації їх обдарувань, нами запропонований системний підхід до формування творчої діяльності старшокласників з використанням проектної технології.
Ключові слова: проект, діяльність, навчання, фізика.
Among different approaches to the problem of activization and realisation of pupils’ talent in the process of teaching phys-
ics we have proposed a systemic approach to the formation of senior pupils’ creative activity using project technologies
Keywords: project, activity, studies, physics.
Посилання
Атаманчук П.С. Мендерецький В.В. Управління продуктивною навчально-пізнавальною діяльністю на основі об’єктивного контролю // Педагогіка і психологія. - 2005. - №1.
- С.5-17.
Громыко Ю.В. Метод В.В.Давыдова. - М.: Пушкинский ин-т: (Моск. учеб.), 2003. - 416 с.
Кримський С.Б. Проект і проектування в сучасній цивілізації // Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати: Практико зорієнтований збірник. - K.: Видав. “Департамент”, 2003. - С.6-15.
Поліхун Н.І., Касперський A.B. Метод проектів в науковій творчості обдарованої молоді // Актуальні питання з профільного навчання обдарованої молоді: Матеріали Всеукраїнської наук.-метод, конф. «Рішельєвські читання». -Одеса: Астропринт, 2004. - С. 176-184.
Поліхун НІ. Метод проектів у програмі сприяння науковій творчості учнів “Відкрий серце розуму” // Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати: Практико зорієнтований збірник. - K.: Департамент, 2003. -С. 151-155.
Поліхун НІ. Розвиток творчої діяльності старшокласників у процесі навчання фізики на основі проектної технології і і Молодь і ринок. - 2005. - №5(15). - С. 113-116.
Програма з фізики та астрономії 7-12 класи. - K.: Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2006. - 80 с.
Сазоненко Г. Проективна педагогіка з досвіду проектування навчальних технологій // Рідна школа. - 1999. - №4. -
С.42-45.
Таран 3. Трансформація ролі педагога в управлінні творчими та практико-орієнтованими проектами // Наука і школа. -2003. -№6. -С. 18-20.