ПЕДАГОГІЧНЕ БАЧЕННЯ МЕТОДОЛОГІЧНОГО І НАУКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ФІЗИКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ТА ЙОГО ЛОГІЧНОЇ СТРУКТУРИ

Автор(и)

  • О. Т. Проказа Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, Україна
  • О. В. Грицьких Комунальний заклад: Луганська спеціалізована школа №1, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.62-64

Анотація

Обгрунтовується оновлення змісту навчального матеріалу на підгрунті більш дієвого використання методологічного і наукового потенціалу фізики. Запропонована логічна структура змісту навчального матеріалу за темою «Ефект Комптона». Розроблена педагогічна семіотична система як засіб навчання.

Ключові слова: методологічний потенціал, науковий потенціал, логічна структура навчального матеріалу, педагогічні семіотичні системи, синтактика, семантика, прагматика, система знань, цілісна картина світу.

Renovation of the content of material is grounded on the basis of more effective use of methodological and scientific potential of physics. Logical structure of the content of educational material on the topic “Kompton’s effect” is proposed. Pedagogical semiotics system as means of educational process is worked out.

Key words: methodological potential, scientific potential, logical structure of educational material, pedagogical semiotics system, syntactic, semantics, pragmatics, system of knowledge, integral picture of the world.

Посилання

Атаманчук Петро, Кух Аркадій, Мендерецький Вадим. Дидактика фізики в умовах Болонського процесу 11 Фізика та астрономія в школі. - №1. - 2006. - С.2-15.

Проказа А.Т., Беляев Б.В. Певный Е.М. О содержании учебного материала по физике на основе оптимистического прогнозирования // 36. наукових праць. - Кам'янець-По-дільський, 2003. - С.40-41.

Проказа А. Т. Научно-теоретические основы разработки учебника по дидактике физике // 36. наукових праць. -Кам’янець-Подільський, 2003. - С.63-64.

Проказа О. Великі наукові події // Фізика. - №26(254). -Вересень. - 2005. - С.3-6.

Проказа О.Т. Теорія змісту навчального матеріалу як наукова проблема 11 Освіта Донбасу. - №3-4 (104-105). - 2004. -С.5-9.

Эйнштейн А. Творческая автобиография і і Успехи физических наук. -№59. - Вып. 1. - 1956.

Луи де Бройль. Революция в физике (новая физика и кванты). - М., 1965.

Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении. - М., 1972.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03