ЕТАЛОННІ ВИМІРНИКИ ЯКОСТІ ЗНАНЬ ЯК ПОКАЗНИКИ ВИЯВЛЕННЯ ЕМОЦІЙНОСТІ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ ЗА ПАРАМЕТРОМ ПРИСТРАСНОСТІ

Автор(и)

  • О. М. Семерня Кам ’янець-Подільський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.66-69

Анотація

В цій статті розкрито технологічні особливості емоційного сприймання навчального матеріалу з фізики, його вплив на процес пізнавальної активності учнів. Описані змістові порівняння еталонних вимірників якості знань учнів за іншими параметрами навчального процесу з фізики.

Ключові слова: еталонні вимірники якості знань, параметр пристрасності, управління пізнавальною діяльністю.

In the article the technological features of emotional perception of a teaching material on physics, its influencing on process of cognitive activity of the schoolboys are esteemed.

The semantic matchings of reference meters of quality of knowledge of the schoolboys on other parameters of educational process on physics are described.

Key words: reference meters of quality of knowledge, parameter of favour, control of cognitive activity.

Посилання

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільеький державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Поділь-ський державний педагогічний інститут, 1997. - 136 с.

Атаманчук П.С., Крисъков А.А., Мендерецький В.В. Збірник задач з фізики / Під ред. П.САтаманчука. - К.: Школяр, 1998. - 302 с.

Атаманчук П.С., Кух А.М. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики (9-11 класи): Навчально-методичний посібник. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, інформаційно-видавничий відділ, 2001. - 76 с.

Методика преподавания физики в средней школе: Механика: Пособие для учителя / Э.Е.Эвенчик, С.Я.Шамаш,

В.А.Орлов; Под ред. Э.Е.Эвенчика. - 2-е изд., перераб. -М.: Просвещение, 1986. -240 с.

Роджерс Э. Физика для любознательных / Перевод с анг.

А.А.Арест-Якубовича, И.Б.Виханского, П.А.Кунина. - М.: Мир, - 1969.-Т. 1.-480 с.

Семерня ОМ. Особливості використання еталонних вимірників якості знань на уроках фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету: Серія педагогічна: Дидактики дисциплін фі-зико-математичної та технологічної освітніх галузей. -Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2002. - Вип. 8. - С.79-86.

Семерня ОМ. Технологічні особливості використання фіксованих результатів навчання і і Фізика та астрономія в школі. - 2005. -№ 2 (45) - С.31-37.

Семерня ОМ. Технологічні особливості використання цілей еталонів за параметром стереотипності у навчанні фізики старшокласників // Наукові праці Кам’янець-Поділь-ського державного університету: Збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів і аспірантів. - Випуск 3. В 3-х томах. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільсь-кий державний університет, інформаційно-видавничий відділ,

-Т.1.-С. 177-180.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03