ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА З ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • І. А. Сліпухіна Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.69-72

Анотація

Метод експертизи є одним з найважливіших елементів в алгоритмі створення інноваційного освітнього середовища. Він дає можливість здійснювати моніторинг і отримувати більш ясне уявлення про потенціал, напрямки і перспективи розвитку останнього. В статті йдеться про деякі результати і висновки такого дослідження, проведеного на одному із загально-технічних факультетів Національного авіаційного університету (НАУ).

Ключові слова: Освітнє середовище; експертиза; догматичне середовище, кар’єрне середовище, творче середовище, безтурботне середовище; широта, інтенсивність, ступінь усвідомлюваності, узагальненість, емоційність, домінантність, когерентність (узгодженість), соціальна активність, мобільність, стійкість.

The method of examination is one of the most important elements in the algorithm of creation of innovative educational environment. He enables to carry out monitoring and get more clear picture of potential, directions and prospects of development of the environment. In the article there is the question about some results conclusions of such research conducted on one of in general lines technical faculties of the National aviation university (NAU).

Key words: Educational environment; examination; dogmatic environment, career environment, creative environment, carefree environment; breadth, intensity, degree of awareness, generalized, emotionality, dominant, coherent (co-ordination), social activity, mobility, firmness.

Посилання

Актуальні проблеми викладання та навчання фізики у вищих освітніх закладах: матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції (Львів, 5-6 жовтня, 1999).— Львів: Лігапрес, 1999. - 178 є.

Богданов І. Т. Вибрані питання методики навчання загальної фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі у вищій педагогічній школі. - К.: Четверта хвиля, 2005. - 230 с.

Гусинский Э.Н., Турчанинова Ю.II. Введение в философию образования. - М.: Издательская корпорация «Логос», 2000.-224 с.

Дерябо С.Д., Левин В.А Экологическая педагогика и психология. - Ростов-на-Дону: Издательство «Феникс», 1996. - 480 с.

Закон України “Про вищу освіту” від 23.05.1991 р. (з відповідними подальшими змінами)

Закон України “Про освіту” від 23.05.1991 р. (з відповідними подальшими змінами)

Конох М.С. Формування нової філософії освіти в Україні. Соціально-філософський аналіз: [монографія]. - К.: Вища школа, 2001. -23 с.

Корчак Януш. Как любить ребёнка,- М.: Просвещение, 1992.-287 с.

Ломов Б. Ф. Вопросы общей, педагогической и инженерной психологии,-М.: Наука, 1991. -230 с.

Про основні завдання вищим навчальним закладам на 2005 /2006 навчальний рік. - К: Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, №№ 25-27, 2005. - с.89-86.

Психология высшей школы/ М.И.Дьяченко, Л.А.Кандыбо-вич, С.Л.Кандыбович.-Мн.: Харвест, 2006. - 416 с.

Левин В.А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию,- М.: Смысл, 2001. - 250 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03