ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.72-76Анотація
На основі аналізу традиційних підходів до трактування сутності підручника як: носія змісту освіти та засобу навчання; втілення єдності змістової і процесуальної сторін; технологічності навчальної книжки, взаємозв'язок викладання й учіння з орієнтацією на провідні концепції процесу навчання, автор формулює дидактичні основи побудови сучасного підручника фізики.
Ключові слова: підручник фізики, зміст освіти, модель навчального процесу.
На основі аналізу традиційних підходів до трактування сутності підручника як: носія змісту освіти та засобу навчання; втілення єдності змістової і процесуальної сторін; технологічності навчальної книжки, взаємозв'язок викладання й учіння з орієнтацією на провідні концепції процесу навчання, автор формулює дидактичні основи побудови сучасного підручника фізики.
Ключові слова: підручник фізики, зміст освіти, модель навчального процесу.
Посилання
Бейлинсон В.Г. Арсенал образования. - М.: Книга, 1986. -288 с.
Беспалько В.П. О некоторых предпосылках построения дидактической теории учебника і і Советская педагогика. -1980.-№1.-С.63-89.
Зуев Д.Д. Школьный учебник. - М.: Педагогика. 1983. -240 с.
Каким быть учебнику: Дидактические принципы построения / Под ред. И.Я.Лернера, Н.М.Шахмаева. - Ч. 1. - М.: Изд-во РАО, 1992. - 169 с.
Кодлюк Я. Дидактика шкільного підручника і і Рідна школа. -2003,- № 1.-С. 12-14.
Теоретические основы содержания общего среднего образования / Под ред. В.В.Краевского, И.Я.Лернера. - М.: Педагогика, 1983. - 352 с.
Теоретические проблемы современного школьного учебника: Сб. науч. трудов / Отв. ред. И.Я.Лернер, Н.М.Шахма-ев. - М.: Изд-во АПН СССР, 1989. - 172 с.