УПОРЯДКУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ РОЗДІЛУ “МОЛЕКУЛЯРНА ФІЗИКА” НА ОСНОВІ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • С. М. Стадніченко Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.76-79

Анотація

У статті наводяться порівняльні характеристики навчального матеріалу розділу “Молекулярна фізика” за шкільними підручниками, розглядаються проблеми щодо відповідності підручника з фізики вимогам особистісно орієнтованого та профільного навчання.

Ключові слова: особистісно орієнтоване навчання, підручник, профільне навчання, фізика.

In this article the comparative attributes of a studying material of the theme "Molecular physics" are considered, the problems of conformity of the textbook from physics to requirements of the personality oriented studies and profile training are solved.

Key words: studies, textbook, type studies, physics, are personality oriented.

Посилання

АтаманчукП.С. Цільовий підхід до побудови шкільного підручника з фізики і і Фізика та астрономія в школі. -1998. -№ 1.-С. 2-3.

Гончаренко С.У. Фізика. 10 кл.: Підруч. для серед, загаль-ноосв. шк. - К.: Освіта, 2002. - 319 с.

Гончаренко С.У Фізика. 10 кп.: Проби, поеібн. для ліцеїв та класів природничо-наук. профілю. - К.: Освіта, 1995. -440 є.

Гончаренко С.У. Фізика. 10 кл. Проби, посіб. для шкіл III ступеня, гімназій і класів гуманітарного профілю. - К.: Освіта, 1994. - 272 с.

ЕпштейнВ.Г., Огієнко С.І. Досвід оптимального викладання навчального матеріалу в курсі фізики і хімії і і Фізика в школах України. - 2005. - № 18. - С.2-5.

Коршак Є.В., Ляшенко О.І., Савченко В. Ф. Фізика, 10 кл.: Підруч. для загальноосівт. навч. закл. - К.: Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2002. - 296 с.

Мякишев Г.Я., Буховцев Б.Б. Фізика: Підручник для 10 кл. серед, школи. -К.: Рад. школа, 1990. -256 с.

Нестеренко М.В. Аналіз підручника з фізики для 10 класу (автори Є.В. Коршак, О.І. Ляшенко, В.Ф. Савченко) // Фізика в школах України. - 2006. - № 6. - С.7-9.

Садовий М.І. Становлення та розвиток фундаментальних ідей дискретності та неперервності у курсі фізики середньої школи. - Кіровоград: Прінт- Імідж, 2001. - 396 с.

Самойленко П.И., Сергеев А.В. Школьный учебник физики: достижения, проблемы, перспективы // Физика в школе. -1998. - № 1, 2, 3, 5. - С.70-73, 68-73, 64-68, 64-67.

Стадніченко С.М. Вивчення молекулярної фізики в умовах профільного навчання і і Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Випуск ЗО. Серія: педагогічні науки: Збірник. - Чернігів: ЧДПУ,

- С.220-226.

Старіш ОТ. Системологія. - К.: Центр навчальної літератури, 2005. -232 с.

Фізика. Астрономія. 7-12 класи. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Ірпінь, 2005. - 80 с.

Фізика, 10-11 кл.: Програми для профільн. кл. загально-освіт. навч. закладів. - К.: Пед. Преса, 2004. - 144 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03