РОЛЬ І МІСЦЕ МАТЕМАТИЧНИХ МЕТОДІВ У КУРСІ ФІЗИКИ СУЧАСНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Н. В. Стучинська Інститут педагогіки АПН України, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.79-82

Анотація

В статті розглядається проблема ролі і місця математичних методів у курсі фізики сучасної середньої школи.

Ключові слова: математичний метод, міжпредметні зв’язки, математичне прогнозування, функціональні залежності, фізична задача.

In the article the problem of role and place of mathematical methods is examined in the course of physics of modem secondary school.

Key words: mathematical method, intersubject copulas, mathematical prognostication, functional dependences, physical task.

Посилання

Козловська І. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи (дидактичні основи). - Львів: Світ, 1999. - 302 є.

Иоффе А. Ф. Физика в средней школе //Физика в школе. -№ 5. - 1957.

Готт B.C., Семенюк Э.П, Урсул А.Д. Социальная роль информатики. - М.: Знание, 1987. - 67 с.

Тамм И.Е. Основы теории электричества. - М.: Знание 1956.-467 с.

Кузнецов В.И., Идлис В.Н., Рутина P.M. Естествознание. -М.: Агор 1996. - 384 с.

Соболев С.Л. Молодость и наука. - Техника - молодежи. -№9.-1961.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03