ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ МЕТОДИЧНИХ ЗНАНЬ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • О. І. Іваницький Запорізький національний університет, Україна
  • С. П. Ткаченко Запорізький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.113-117

Анотація

У статті обґрунтована необхідність удосконалення методичної підготовки майбутнього вчителя фізики шляхом формування інтегрованих методичних знань.

Ключові слова: інтегровані методичні знання, методична підготовка майбутнього вчителя фізики, гештальтпсихологія, теорія змістового узагальнення В.В.Давидова-Д.Б.Ельконіна.

In clause necessity of improvement methodical preparation the future teacher of physics is proved by formation of the integrated methodical knowledge.

Key words: the integrated methodical knowledge, me- psychology, the theory of substantial generalization of

thodical preparation of the future teacher of physics, a Gestalt V.V.Davydova-D.B.Elkonina.

Посилання

Антонова О.Є. Методичні рекомендації до застосування технології формування у майбутніх учителів базових знань з курсу “Педагогіка” / За ред. О.А.Дубасенюк. - Житомир: Житомирський державний педагогічний ун-т імені Івана Франка, 2000. - 100 є.

Атаманчук П.С., Мендерецький В.В. Цільова програма як засіб планування елементів фахової підготовки майбутніх учителів фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. - Вип. 11. - С. 108-111.

Величко С.П. Сучасні технології навчання природничих дисциплін у системі підготовки фахівців з вищою освітою // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. - Кам’янець-По-дільський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. - Вип. 11. - С. 121.

Іваницький О.І., Ткаченко С.П. Проблеми психолого-педагогічної підготовки майбутнього вчителя фізики в умовах її інтеграції і і Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 38. - Херсон: Видавництво ХДУ, 2005. -

С.363-366.

Лень А.Є., Шут МІ. Інноваційна культура - орієнтир у навчанні майбутніх учителів фізики в контексті завдань іс-торико-наукових досліджень // Наукові записки: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / Укл. П.В.Дмитренко, JI.JI.Макаренко, В.Д.Сиротюк. - К: НПУ, 2003. - Випуск LIII (53). -

С.184-188.

Савченко В.Ф., Бойко М., Руденко М. Комплексний підхід до створення дидактичних засобів для методичної підготовки майбутніх учителів фізики / Збірник наукових праць: Спеціальний випуск / Гол. ред. В.Г.Кузь. - К: Наук, світ, 2003. - С.259-264.

Самойленко П.И., Сергеев А.В. Развитие дидактики физики как интеграционный процесс і і Среднее профессиональное образование. - 1998. - №11-12. - С.39-45; 1999. - №1. -

С.36-40; №2. - С.26-33.

Сергієнко В.П. Психолого-педагогічні засади професійної діяльності сучасного вчителя фізики // Збірник наукових праць: Спеціальний випуск / Гол. ред. В.Г.Кузь. - К: Наук, світ, 2003. - С.273-282.

Шарко В.Д. Управління пізнавальною діяльністю учнів -основний напрям методичної підготовки вчителя фізики сучасної школи / Наукові записки: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / Укл. П.В.Дмитренко, JI.JI.Макаренко, В.Д.Сиротюк. -К: НПУ, 2003. - Випуск LIII (53). - С.386-397.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03