ДО ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ЯК ОСНОВНОЇ СКЛАДОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • І. А. Мазурик Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка, Україна
  • С. П. Величко Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.130-133

Анотація

У статті аналізуються дидактичні й ергономічні вимоги та особливості виконання шкільного фізичного експерименту з метою підвищення компетентності сучасного вчителя фізики.

Ключові слова: фізичний експеримент, компетентність, сучасний вчитель, дидактичні вимоги, ергономічні вимоги.

In the article didactics and ergonomics requirements and features of implementation of school physical experiment are analysed with the purpose of increase of competence of mod- Key words: physical experiment, competence, modem

em teacher of physics. teacher, didactics requirements, ergonomics requirements.

Посилання

Величко С.П. Розвиток системи навчального експерименту та обладнання з фізики у середній школі. - Кіровоград,

-302 є.

Вовкотруб В.П., Федішоеа Н.В. Реалізація ергономічних вимог у процесі проектування і виготовлення навчального обладнання з фізики, і і Наукові записки. - Серія: Педагогічні науки. - Випуск 34. - Кіровоград: РВЦ КДГТУ ім. В.Винниченка, 2001. -С.203-209.

Наумчик В.Н., Саржееский А.М. Наглядность в демонстрационном эксперименте по физике: Эргон. подход. - Мн.: Изд-во БГУ, 1983.-96 с.

Основы методики преподавания физики / Под ред А.В.Пе-рышкина, В.Г.Разумовского и В.А.Фабриканта. - М.: Просвещение, 1983. - 398 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03