ВПРОВАДЖЕННЯ ЕТАЛОННИХ ВИМОГ В СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ

Автор(и)

  • О. М. Ніколаєв Кам ’янець-Подільський державний університет, Україна
  • М. М. Волошин Подільський державний аграрний університет, м. Кам’янець-Подільський, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.148-150

Анотація

Описано механізм управління пізнавальною діяльністю студентів на основі еталонних вимог в ході лабораторного практикуму з методики викладання фізики.

Ключові слова: еталонні вимоги, цільова програма, рівні засвоєння знань, фізика.

The mechanism of management of students cognitive activity is described on the basis of standard requirements during laboratory practical work from the method of teaching of physics.

Key words: standard requirements, having a special purpose program, even mastering of knowledge’s, physicist.

Посилання

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, Інформаційно-видавничий відділ, 1999. -174с.

Атаманчук П.С., Ляшенко О.І., Мендерецький В.В., КухАМ. Методичні основи організації і проведення навчального фізичного експерименту: Навчальний посібник.

- Кам’янець-Подільський, 2006. - 216 є.

Галатюк Ю.М. Творчий навчальний процес з фізики -методологічні та методичні аспекти // Збірник наукових праць Кам.-Под. держави, університету: Серія педагогічна.

- Кам’янець-Подільський, КПДУ, інформ.-вид. відділ, 2005. - Випуск 11. -С.29-34.

Рубінштейн С.Л. Принцип творческой самодеятельности і і Вопросьі философии. -1989. -№4.

Шут М.І., Сергієнко В.П. Психолого-педагогічні основи розуміння фізики // Збірник наукових праць Кам.-Под. держави, університету: Серія педагогічна. - Кам’янець-Подільський, КПДУ, інформ.-вид. відділ, 2003. - Вип.9. -С.52-54.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03