ПІДРУЧНИК З ФІЗИКИ ЯК КОНЦЕНТР ОСНОВНИХ ДОСЯГНЕНЬ У РОЗРОБЦІ ЗМІСТУ ТА МЕТОДІВ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Л. Ю. Благодаренко Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.180-182

Анотація

Стаття присвячена формулюванню сучасних підходів до створення підручників з фізики. Ці підходи визначаються на основі теоретичного аналізу фізичного змісту навчального матеріалу та з урахуванням дидактичних принципів і результатів психологічних досліджень.

Ключові слова: підручник, фізика, зміст, методи навчання.

This paper considers formation of modem approach to manual of physics creation. This approach was qualified on basis of educational material physical substance theoretical analysis and taking in to account didactic principals and results of psychological studies.

Key words: textbook, physics, Maintenance, methods of studies.

Посилання

Рибалка В.В. Методологічні питання наукової психології: Навч.-метод, посібник. - К.: Ніка-Центр, 2003. - 204 с.

Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи / За заг. ред. О.Локшиної. - К.: К.І.С., 2004. -128 с.

Коваленко О. Підручник - головна тема дослідницької роботи // Педагогічна газета. - 2006. - №4(141). - С.4.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03