ПІДРУЧНИК З ФІЗИКИ ЯК ЗАСІБ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.196-199Анотація
У статті розглядається проблема використання підручника з фізики як засобу розвитку інтелектуальних здібностей учнів.
Ключові слова: підручник, інтелектуальний розвиток.
In this article is examined a problem of using a text-book of physics for development of intellectual abilities of pupils.
Key words: text-book, intellectual abilities.
Посилання
Разумовский В.Г., Орлов В.А. Основная школа: проблемы обучения и создания учебника нового поколения і і Физика в школе. -2004. -№5. -С.28-35.
Хитріна М. Сучасний навчальний документ: проблеми та інновації // Рідна школа. - 2004. - №2. - C.9-11.
Дидактика современной школы: Пособие для учителей / Б.С.Кобзарь, Г.Ф.Кумарина, Ю.А.Кусый и др.; Под ред.
B.А.Онищука. - К.: Рад. шк., 1987. -351 с.
Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Фізика та астрономія в школі. - 2004. - №3. - С.2-6.
Холодная М.А. Виды познавательных стилей і і Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - №9. - С. 12-29.
Редько Г.Б., Толпекіна Г.М Деякі питання теорії підручника // Фізика та астрономія в школі. - 1998. -№3.-С.11-13.
Сергеев О.В., Сосницька НЛ. Шкільні підручники з фізики для основної школи: досягнення, проблеми, перспективи розвитку // Фізика та астрономія в школі. - 2003. - № 4. -
C. 15-24.
Холодная М.А. Психология интеллекта. Парадоксы исследования. - 2-е изд., перераб. и доп. - СПб.: Питер, 2002. -272 с.: ил.
Лаврентьева О.О. Робота над інтелектуальним розвитком учнів у межах уроку і і Фізика та астрономія в школі. -2004,-№5.-C.8-11