ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ПІДРУЧНИКІВ В УМОВАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.199-202Анотація
У статті обговорюються питання диференційованого навчання фізики в середній школі та проблеми створення і використання підручників відповідно до нових стандартів освіти.
Ключові слова: диференціація навчання, диференційоване навчання, процес підручникотворення.
This article deals with differential Physics training at secondary school and also the creation and the usage of boors according to the new educational standards.
Key words: differentiation is studies, differentiated studies, process of creation of textbook.
Посилання
Буринська Н. Створення українського підручника нового покоління // Освіта України. - 2002. - № 8.
Коваленко О. Підручник - головна тема дослідницької роботи // Освіта України. - 2006. - №34.
Кузнецов Ю. Філософія підручника // Освіта України. -2002.-№91.
Положення про Всеукраїнський конкурс навчальних програм та підручників відповідно до державного стандарту початкової загальної освіти і і Освіта України. - 2001. -№34. - С.4.
Проблеми сучасного підручника: 36. наук, праць / Редкол.
- К.: Педагогічна думка, 2003. - Вип.4. - 284 с.
Сиротюк В.Д. Навчання фізики учнів із затримкою психічного розвитку в школах і класах інтенсивної педагогічної корекції. - К.: НПУ ім. Драгоманова, 2004. - 313 с.
Тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції “Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики”. -К.: НПУ, 2000-239 с.
Фурман А.В. Психодіагностика інтелекту в системі диференційованого навчання: Кн. для вчителя. - К.: Освіта,
-223 с.
Фурман А.В. Теорія і практика розвивального підручника: Монографія. - Тернопіль: Економічна думка, 2004. - 288 с.