ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ПОБУДОВИ НОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.207-209Анотація
Розглянуто проблеми теоретичної підготовки вчителів фізики, що виявлені в процесі діагностування їхнього професійного рівня. Запропоновано напрями подолання виявлених проблем шляхом застосування в процесі підвищення кваліфікації вчителів таких інноваційних педагогічних технологій, що передусім відображають специфіку фізики.
Ключові слова: дидактика фізики, методологічні основи фізики, післядипломна педагогічна освіта, підвищення кваліфікації вчителів фізики, інформаційно-комунікаційні технології в освіті, інноваційні педагогічні технології, інтерактивні методи навчання.
The problems of physics teachers’ theoretical training are considered, that are uncovered in the process of their professional level diagnostics. The directions of overcoming those problems are suggested, related to application of the innovative pedagogical technologies in the process of raising the qualification level, that in the first place reflect the specificity of physics.
Key words: physics didactics, methodological basics of physics, postdoploma education, raising qualification and skill levels of physics teachers, informational technologies in education, innovative pedagogical technologies, interactive training methods.
Посилання
Гаргай В.Б. Повышение квалификации учителей на Западе: новые подходы 11 Педагогика. - 2003. - №2. - С.74-80.
Ґордон Драйден, Джанет Вое. Революція в навчанні / Пе-рекл. з англ. М.Олійник. - Львів: Літопис, 2005. - 542 с.
Каплун С.В. Підвищення кваліфікації учителів природничих дисциплін 11 Управління школою. - 2006. - № 16-18. -
С.46-48.
Фізика. Астрономія. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів 7-12 класи. - Київ: Перун , 2005. - 80 є.
Стратегія реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. - К: «К.І.С.», 2003. - 296 с.
Хуторской А.В. Место учебника в дидактической системе 11 Интернет-журнал «Эйдос». -2005. - 8 июня.