ІНТЕНСИФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ ЗА ДОПОМОГОЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.217-218Анотація
Стаття присвячена визначенню принципово важливих моментів розуміння суті педагогічних технологій, визначенню позицій учня у навчальному процесі, а також функціонуванню педагогічної системи, згідно особистісно-орієнтованих технологій навчання, що потребує адаптації до особистісних особливостей учнів, які здійснюють суттєвий вплив на навчальну діяльність.
Ключові слова: педагогічні технології, навчання, діяльність.
This paper considers investigation of pedagogical technologies core principals, student in teaching process position determination, pedagogical system functioning, according to person-oriented teaching technologies, demanding adaptation to personal particularities, effect a great influence on educational process.
Key words: pedagogical technologies, studies, activity.
Посилання
Благодаренко Л.Ю. Технології особистісно-орієнтованого навчання фізики. Навчально-методичний посібник. - К.: НПУ, 2005.- 112 с.
Васьков Ю.В. Педагогічні теорії, технології, досвід: дидактичний аспект. - Харків: Скорпіон, 2000. - 120 є.
Гончаренко С. Український педагогічний словник. - К.: Либідь, 1997. -376 є.
Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.І. Сучасні педагогічні технології: Навч. посібник. - К.: Видавничий центр «Просвіта», Пошуково-видавниче агентство «Книга Пам’яті України», 2000. - 368 с.
Освітні технології: Навч.-метод, посібник / О.М.Пєхота, А.З.Кіктенко, О.М.Любарська та ін.; За заг. ред. О.М.Пє-хоти.-К.: А.С.К.-256 с.