ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ УНІВЕРСАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ СТАЛИХ-ЯК ЧИННИК ВІДПОВІДНОСТІ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ДИДАКТИЧНИМ ПРИНЦИПАМ

Автор(и)

  • О. М. Трифонова Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.234-236

Анотація

В статті аналізується відповідність змісту навчального курсу фізики до дидактичних принципів науковості, наступності та послідовності, пропонується варіант експериментального визначення універсальної фізичної сталої.

Ключові слова: дидактичні принципи, фізичні сталі, експериментальне вивчення.

In the article accordance of maintenance of educational course of physics is analysed with didactics principles of scientific character, following and sequence, the variant of experimental determination of universal is offered physical permanent.

Key words: didactics principles, physical steel, experimental study.

Посилання

Кабардин О.Ф., Орлов В.А., Шефер Н.И. Факультативний курс физики. 10 класс. Пособие для учащихся. - М.: Просвещение, 1975. - 192 с.

Кучерук І.М., Дущенко В.П. Загальна фізика. Оптика. Квантова фізика: Навч. посібник. - К.: Вища школа, 1991. - 463 с.

ОсадчукЛ.І. Методика преподавания физики. Дидактические основы. - Киев-Одесса: Вища школа, 1984. - 351 с.

Розенберг М.И. Средства повышения научнотеоретического уровня преподавания физики в средней школе. - К.: Рад. школа, 1967. - 94 с.

Сергієнко В.П. Світоглядне, методологічне і загальнонауко-ве значення фізики для формування наукової картини світу // Фізика та астрономія в школі. -2003. -№ 6. - С. 13-21.

Физический практикум: В 2-х ч. / Под общ. ред. В.П.Дущенко. - К.: Вища школа. Головное изд-во, 1984. - Ч. 2. -256 с. - Укр.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03