МОДЕЛІ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ З ФІЗИКИ І ХІМІЇ ТА МЕТОДИКА ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ У ВНЗ 1-М РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.239-243Анотація
У статті обгрунтовуються шляхи реалізації інтегративного підходу до організації процесу вивчення фізики і хімії у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. Аналізуються моделі інтеграції «Фізика-хімія» та доцільність їх застосування.
Ключові слова: інтеграція, інтегративний курс, міжпредметний зміст, моделі інтеграції.
The steps of realization of integrating methodic for organization of process of studding Physics, Chemistry in Higher Edeicational establishments I-II levels of accreditation’s are grounded by this article. Here are analyzed the models of integrating «Physics - Chemistry» and their advisability in usage.
Key words: integration, integrative course, intersubject content, models of integration.
Посилання
Волынкина О.А., Кузнецова Т.М. Интегрированное межпредметное занятие // Специалист. - 1998. - № 10. - С.9-
Галюк Л.А. Интегративный урок // Специалист. - 2000. -№4.-С. 19-20.
Кисла /., Дякова Л. Інтегрований урок з фізики і хімії // Фізика та астрономія в школі. -2001. -№ 1. - С.2-5.
Малеваный Ю.И., Римаренко В.Е. Об интегральном уроке в школе // Новые исследования в пед. науках. - М.: Педагогика, 1990. - № 2. - С.50-52.
Самойленко П.И., Сергеев А.В. Интегральный урок по физике: возможности, проблемы и перспективы // Среднее специальное образование. - 1992. - №1. - С.4-6.
Самойленко П.И., Сергеев А.В. Интегративная функция обучения основам наук // Специалист. - 1995. - № 5-6. -С.36-37; № 7. - С.22-24.
Державна національна програма “Освіта” (Україна XXI століття) //Освіта. - 1993. -№ 44-46.
Державні стандарти базової і повної середньої освіти. Проект // Освіта України. - № 1-2; 14 січня 2003 р.
Концепція профільного навчання в старшій школі // Освіта України. - № 88. - 25 листопада 2003 р.
Програма з фізики для вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, що здійснюють підготовку на основі базової загальної середньої освіти // Міністерство освіти і науки України. - Науково-методичний центр вищої освіти (протокол № 2 від 18.05.2000 p.).