ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАДАЧ

Автор(и)

  • П. С. Атаманчук Кам 'янець-Подільський державний університет, Україна
  • Є. В. Коршак Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна
  • В. В. Мендерецький Кам 'янець-Подільський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.244-246

Анотація

У статті розгадається проблема використання експериментальних задач для організації успішної експериментальної діяльності в педагогічному навчальному закладі.

Ключові слова: експеримент, задача, еталон, способи діяльності, управління.

In the article the problem of the use of experimental tasks for organization of successful experimental activity in pedagogical educational establishment will be unraveled.

Key words: experiment, task, standard, methods of activity, management.

Посилання

Андреев А.А. Навчання учнів евристичних прийомів розв’язування експериментальних задач з фізики і і Наукові записки. - Вип. 60. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КПДУ ім. В.Винниченка, 2005. - 4.2. - С. 160-159.

Атаманчук П.С., Мендерецький В.В. Формування експериментаторських професійних якостей учителя фізики засобами цілеорієнтувань // Вісник Чернігівського пед. ун-ту ім. Шевченка: Серія: Педагогічні науки. - Чернігів: ЧДПУ ім. Шевченка, 2005. - Вип.ЗО. - С.6-10.

Даеидьон А.А. Експериментальні задачі з фізики для учнів 7-9 класу: Посібник для вчителів фізики. - Чернігів, 1997. -44 с.

Кучменко О.М., Касперський А.В. Експериментально-розрахункові задачі з фізики // 36. наук. пр. Кам’янець-Поділ. держ. ун-ту. - Кам.-Под.: Кам’янець-Поділ. держ. ун-т, ін-форм.-вид. від., 2004. - Вип. 10. - С.26-30.

Семерня О.М. Дидактичні особливості використання експериментальних задач еталонного характеру у навчанні фізики старшокласників // 36. наук. пр. Кам’янець-Поділ. держ. ун-ту. - Кам.-Под.: Кам’янець-Поділ. держ. ун-т, ін-форм.-вид. від., 2004. - Вип. 10. - С.41-46.

ТкаченкоА.В., КуликЛ.О., Богатирьов О.І Використання експериментальних задач з фізики при виконанні фронтальних лабораторних робіт і і 36. наук. пр. Кам’янець-Поділ. держ. унту: Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. - Кам.-Под.: Кам’янець-Поділ. держ. ун-т, інформ.-вид. від., 2005. - Вип.11. - С.272-274.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03