ДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • О. В. Генов-Стешенко Бердянський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.260-263

Анотація

У статті автор визначає дидактичні аспекти використання комп’ютерних технологій у навчанні фізики. У цьому контексті автор характеризує основні типи педагогічних програмних засобів з фізики, подальші перспективи їхнього проектування та використання.

Ключові слова: дидактика фізики, інформаційно-комунікаційні технології, педагогічні програмні засоби, навчально-пізнавальна діяльність, теоретичний та експериментальний методи фізичного пізнання.

Іп clause the author defines didactic aspects of the of computer technologies in training to the physicist. In a context of it characterizes the basic types of pedagogical software on the physicist, the further of their designing and use.

Key words: didactics of physics, information-

communication technologies, pedagogical software, éducation cognitive activity, theoretical and experimental methods of physical knowledge.

Посилання

Анциферов Л.И. ЭВМ в обучении физике: Учебное пособие. -Курск: КГПИ, 1991. - 181 с.

Гальперин П.Я. Развитие исследований по формированию умственных действий // Введение в психологию: Учебное пособие для вузов. - М.: Книжный дом "Университет",

-332 с.

Генов-Стегиенко О.В. Інноваційні технології навчання фізики в умовах гуманізації освітнього процесу і і Наукові записки. - Випуск №60. - Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Винниченка. - 2005. - Ч. 2. - С.21-26.

Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении (логикопсихологические проблемы построения учебных предметов). - М.: Педагогика, 1972. - 423 с.

Извозчиков В.А. Инфоноосферная эдукология. Новые информационные технологии обучения. - СПб: РГПУ им. Герцена, 1991. - 120 с.

Іваницький О.І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі: монографія. - Запоріжжя. - Прем’єр. - 2001. -266 с.

Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения: (Педагогическая наука - реформе школы). - М.: Педагогика, 1988. - 192 с.

Монахов В.М Новая информационная технология обучения - методологические и методические проблемы разработки и внедрения // Основные аспекты использования информационной технологии обучения в совершенствовании методической системы обучения. - М.: Просвещение, 1987.-С.З-17.

Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті. - К.: Шкільний світ, 2001. - 24 с.

Самойленко П.И., Сергеев А.В., Сосницкая Н.Л. Эмпирический и теоретический аспекты в процессе обучения физике //Специалист. -2000. -№5. -С.34-35; №6. -С.32-33

Стратегія реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. - К: «К.І.С.», 2003. - 296 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03