ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Л. Ю. Збаравська Подільський державний аграрно-технічний університет, м. Ксім ’янець-Подільський, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.271-274

Анотація

В статті розглянуто сучасні методи та підходи до основних форм контролю знань учнів під час викладання фізики. Ключові слова: контроль, урок, навчальний процес.

In the article modem methods and approaches are considered to the basic forms of control of knowledges of students during teaching of physics.

Key words: control, lesson, educational process.

Посилання

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПІ, інформаційно-видавничий відділ, 1997. - 136 с.

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПІ, Інформаційно-видавничий відділ, 1999,-174с.

Атаманчук П.С., Мендерецький В.В., Особенности экспериментальной подготовки будущих учителей физики в условиях личностно-ориентированного обучения // Модульные технологии обучения в системе непрерывного профессионального образования: Сборник научных трудов X Международной научно-методической конференции. Выпуск 8, часть 2. - М., 2004. - С. 136-143.

Атаманчук П.С., Мендерецький В.В. Управління продуктивною навчально-пізнавальною діяльністю на основі об’єктивного контролю // Педагогіка і психологія. - 2004. -№3. - С.5-18.

Держаний стандарт базової і повної середньої освіти / Освіта України. - 2004. - №5. 20 січня 2004 p. - С.9-10.

Мендерецький В.В. Шляхи вдосконалення експериментальної підготовки майбутнього вчителя фізики // Наукові записки: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова. - К.: НПУ, 2003.

- Вип.53. - С.205-212.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03