ФРОНТАЛЬНІ ЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ З ФІЗИКИ З РОЗВИТКОМ ЗМІСТУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАТОРСЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.274-276Анотація
У статті розглядаються особливості формування експериментаторських вмінь та навичок учнів основної школи шляхом організації лабораторних робіт з розвитком змісту.
Ключові слова: експериментаторські вміння, диференційований підхід, основна школа.
This article consideus peculiarity of form the experimental skills and habits of pupils at the first stage of teach by means of organization of laboratory works with development maintenance.
Key words: the experimental skills, the differential approach, the first stage of teach.
Посилання
Галатюк Ю.М. Організація дослідницької роботи учнів під час вивчення фізики в старших класах середньої школи: Автореф. дис. на здобут. наук. ступ. канд. пед. наук.
00.02 / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - K., 1997. -24 с.
Кукушин B.C. Дидактика (теория обучения): Учеб. пособие для студентов пед. спец. вузов. - М.; Ростов Н/Д: Изд. центр «Март», 2003. - 366 с. - (Педагогическое образование).
Малафеев Р.И. Проблемное обучение в преподавании физики: Автореф. дис. на соиск. учен. степ, д-ра пед. наук.
00.02 / НИИ содержания и методов обучения АПИ СССР.-М., 1989.-35 с.
Черкасс A.A. Развитие познавательной деятельности учащихся при выполнении исследовательского лабораторного эксперимента по физике: Автореф. дис. на соиск. учен, степ. канд. пед. наук. 13.00.03. — Л., 1978. -21 с. В надзаг.: Ленингр. гос. пед. ин-т им. А.И.Герцена.