МЕТОДИЧНА СИСТЕМА КОНТРОЛЮ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Г. В. Касянова Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.277-279

Анотація

Стаття присвячена вивченню можливостей контролю розвитку інтелектуальних здібностей учнів під час вивчення фізики в школі та побудові відповідної методичної системи.

Ключові слова: навчання фізики, інтелектуальні здібності, контроль розвитку, методична система.

This article is about problem control of developing intellectual skills of pupils in studying physics at the secondary school and construction methodical system.

Key words: studying physics, intellectual skills, control of developing, methodical system.

Посилання

Зробити людину успішною й забезпечити системний прогрес суспільства: 3 доповіді президента АПН України Василя Кременя на загальних зборах Академії наук (квітень 2006 р.) // Фізика та астрономія в школі. - 2006. - №3. - С.5.

Дрозденко КС. Загальна психологія в таблицях та схемах: Навч. посібник. - К.: ВД "Професіонал", 2004. - 304 с.

Дружинин В.Н. Психология общих способностей. - СПб.: Петер. Ком., 1999. - 368 с.

Лефрансуа Ги. Прикладная педагогическая психология. -СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2005. - 416 с.

Разумовский В. Г. Развитие творческих способностей учащихся в процессе обучения физике. - М.: Просвещение.

Холодная М.О. Психология интеллекта. Парадоксы исследования. - 2-е изд. перераб. и доп. - СПб: Питер, 2002. - 272 с.

Хуторской А.В. Современная дидактика для вузов. - СПб.: Питер, 2001. - 544 с.

Солсо Р. Когнитивная психология. - СПб.: Питер, 2002. -593 с.

Шееандрин Н.И. Психодиагностика, коррекция и развитие личности: Учеб. для студ. высш. учеб. заведений. - 2-е изд.

- М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2001. - 512 с.

Guilford J.P. The nature of human intelligence. - N.Y.; MC Graw Hill 19.

Sternberg R.J Human intelligence: The model is the message. Science.- 1985, V. 230.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-09-03