РОЛЬ МЕТОДІВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ В АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.283-285Анотація
У статті аналізується проблема використання методів та організаційних форм навчання у процесі активізації навчально-пізнавальної діяльності старшокласників. Представлена класифікація методів навчання та запропоновані організаційні форми навчання, що активізують навчально-пізнавальну діяльність старшокласників у процесі навчання фізики.
Ключові слова: методи і прийоми навчання, навчально-пізнавальна діяльність.
In the article the problem of the use of methods and organizational forms of teaching in the process of activation of educational-cognitive activity of senior pupils is analysed. The presented classification of methods of teaching and offered organizational forms of teaching, that educational-cognitive activity of senior pupils is activated in the process of teaching of physics.
Key words: methods and receptions of teaching, educational-cognitive activity.
Посилання
Андрієвский В., Корсуні., МацюкВ., Чопик В. Удосконалення методики проведення шкільного фізичного демонстраційного експерименту // Фізика та астрономія в школі.
- №3. - 2005. - С.40-42.
Бабанский Ю.К Методы обучения в современной общеобразовательной школе. - М.: Просвещение, 1985. -208 с.
Выготский JI.C. Мышление и речь: Собр. соч. - М.: АПН РСФСР, 1982.-Т.2.-486 с.
Головань М.С. Розвиток пізнавальної активності учнів в процесі навчання алгебри і початків аналізу на основі HIT: Дис. канд. пед. наук. -ЬС, 1997. -211 с.
Ігнатенко М.Я. Методологічні та методичні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів старших класів при вивченні математики: Дис. докт. пед. наук. - К.,
-299 с.
Ісаєв В. Школа отуплює людей і і Експрес. - №31(2297), 17-24 березня 2005 року. - С.1,3.
Шарко В.Д. Сучасний урок фізики: технологічний аспект: Посібник для вчителів і студентів. - К., 2005. - 220 с.
Щукина Г.И. Роль деятельности в учебном процессе. - М. Просвещение, 1986.-С.135.