ВПРОВАДЖЕННЯ ОБ’ЄКТИВНИХ ВИМІРНИКІВ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В СУЧАСНОМУ ПІДРУЧНИКУ З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Ж. А. Мозолюк Кам ’янець-Подільський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.294-295

Анотація

Розглянуті актуальні питання інноваційних змін у системі об’єктивних педагогічних вимірювань рівнів навчальних досягнень учнів. Наголошується на одній із основних характеристиках тестування - його об’єктивності. Відображено засоби об’єктивного орієнтування на еталонні результати навчання в структурі сучасного підручника з фізики.

Ключові слова: інноваційні технології, незалежне тестування, об’єктивні вимірники якості знань, сучасна освітня парадигма, сучасний підручник з фізики.

Considered actual questions of innovative changes in the system of the objective pedagogical measurings of levels of educational achievements of students. One of basic advantages of testing is characterized is his objectivity. Facilities of objective orientation are represented on the standard results of studies in the structure of modem textbook from physics.

Key words: innovative technologies, independent testing, objective measuring devices of internals of knowledge’s, modem educational paradigm, modem textbook from physic.

Посилання

Атаманчук П.С., Кух А.М. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики (7-11 класи): Навчально-методичний посібник. - Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2004. - 132 є.

Атаманчук П.С. Управління навчально-пізнавальної діяльності. -Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, 1997. - 136 є.

ЖуравельВ.Ф., Ільїн В.В., Кузнщое В.О., Сухарнікое Ю.В. Рекомендована практика конструювання тестів професійної компетенції випускників вищих навчальних закладів. -К.: Аграрна освіта, 2000. - 38 с.

Про невідкладні заходи щодо запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу освіти. Постанова КМУ // Освіта України. - 2006. - №8. - С.2.

Положення про Всеукраїнський конкурс підручників для навчальних закладів системи загальної середньої освіти // Освіта України. - 2006. - №45-46. - С.2.

Розенберг Н.М. Тестова перевірка знань учнів. - К: Радянська школа, 1973. - 167 с.

Сьічевская З.В. Смолянец В.В. Боетрук А.Т. Проверка результативносте обучения физике. - К.: Радянська шко-ла,1986.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03