ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЗМІСТОВОГО НАПОВНЕННЯ СТАНДАРТІВ, ПРОГРАМ І ПІДРУЧНИКА З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Ю. А. Пасічник Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.299-303

Анотація

Аналіз державного стандарту і програм з фізики для навчальних закладів показує змістовну перевантаженість і відсутність останніх досягнень фізики у програмах, які планується використовувати для загальноосвітніх навчальних закладів.

Ключові слова: Державний стандарт освіти, програма з фізики, підручник з фізики, зміст фізичної освіти.

The analysis of state standard and programs on physics for educational institutions shows substantial congestion and lack of last reaching of physics in programs which is planed to use for general educational institutions.

Key words: State standard of formation, the program on physics, the textbook from physics, a content of physical formation.

Посилання

Державний Стандарт базової і повної середньої освіти / Постанова Кабінету Міністрів України № 24 від 14 січня 2004 р.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. 7-11 класи / О.Бугайов, JI.Закота, ДКостюкевич, М.Мартинюк. - К, 2001. - 122 с.

Програма “Фізика. Астрономія, 7-12 кл.” / МОН України. -К, “Перун”, 2005.

«Об утверждении федерального компонента государственных образовательных стандартов начального общего, основного общего и среднего (полного) общего образования» / Приказ Министерства образования Российской Федерации от 5 марта 2004г. № 1089. // Вестник образования России. - 2004. - № 12,13.

«Обутверждении федерального базисного учебного плана и примерных учебных планов для образовательных учреждений Российской Федерации, реализующих программы общего образования» / Приказ Министерства образования Российской Федерации от 9 марта 2004г. № 1312 // Вестник образования России. - 2004. - № 8. - С.3-39.

Примерные программы среднего (полного) общего образования // Вестник образования России. - 2004. - № 17.

Постановление "Об утверждении Положения о порядке открытия и функционирования классов различного уровня и направленности в государственных образовательных учреждениях, реализующих общеобразовательные программы, системы Департамента образования города Москвы". -№ 402-ПП. - 20.06.2006 р.

Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. Збірник наукових праць. - Кривий Ріг: Видавничий відділ КДПУ, 2001.

Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. - Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2003, 2005

Корсак К.В., Зінченко Т.В. Традиційні уроки і лекції: сучасний стан і майбутні перспективи і і Вища освіта України. -№3(5). -2002. -С.75-80.

Корсак КВ. Якою має бути нова фізика - XXI у середній і вищій школі? // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Випуск 5. Т.2. - Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2005. - С. 159.

Пасічник Ю.А., Заболотний В.Ф., Мисліцька НА., Моргу-нюк В. Проблеми використання державних стандартів в розбудові сучасної дидактики фізики і і Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Випуск 11. Серія: педагогічні науки. - Кам’янець-Поділь-ський, 2005.-С.157-160.

Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Наказ МОН України № 48 від 23.01.2004 р.

Загальна фізика. Програма навчальної дисципліни для студентів вищих педагогічних закладів освіти / Автори-укладачі: М.І.Шут, І.Т.Горбачук, В.П.Сергієнко. - К, НПУ, 2005.-48 с.

Програми для фіз.-мат. факультетів педінститутів. Загальна фізика. Збірник № 2. - К, 1992.

Про підготовку та організований початок 2006/2007 навчального року / Наказ № 442 МОН від 06.06 2006.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03