СКЛАДНІСТЬ ЗАДАЧ ЯК КРИТЕРІЙ ЇХ ГРУПУВАННЯ ЗА РІВНЯМИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Т. С. Присяжна Херсонський морський коледж, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.304-307

Анотація

У статті розглядаються способи визначення складності задачі, за допомогою яких можливо здійснювати диференційований контроль знань і умінь учнів.

Ключові слова: задача, критерії групування, рівні навчальних досягнень, контроль знань.

Methods of defining levels of difficulty of tasks necessary to conduct differential check up of knowledge and skills of students are discussed in this article

Key words: task, criteria of grouping, levels of educational achievements, control of knowledge’s.

Посилання

Августін Р.І., Бачинський Ю.Г., Шемеля М.А. Навчально-методичні матеріали з фізики для тематичних атестацій. 8 клас. - Тернопіль: СМП “Астон”, 2001. - 76 с.

Будній Б.Є., Тимочкіе МІ. Фізика 8 клас: Дидактичний матеріал для тематичного контролю знань. - Тернопіль: Навчальна книга. - Богдан, 2001. - 112 с.

ГельгафтІ.М, НенашевІ.Ю. Фізика-8. - К., 2001.

Гончар О. Дидактичні матеріали для тематичного оцінювання контролю знань. 8 клас. - Тернопіль: Підручник і посібники, 2002. - 126 с.

Гудзь В.В., Довгий В.Г., Заклевський О.Я. Фізика: Посібник для підготовки та проведення тематичного оцінювання навчальних досягнень. 8 клас. - Тернопіль: Мандрівець, 2002.-56 с.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної освіти / М-во освіти і науки України; І-нт педагогіки АПН України. - К.: Перше вересня; Шкільний світ; Харків: Фоліо, 2000. - 76 с.

Мощенко Т.М. Фгзика: Pi3HopiBHeBi завдання. 8 клас. -Харюв: ТОРС1НГ ПЛЮС, 2005. - 96 с.

Педагогика / Под ред. В.В.Давыдова и др. - М., 1982. -С.21-28.

Усова А.В. Практикум по решению физических задач: Для студентов физ.-мат. фак. / А.В.Усова, Н.Н.Тулькибаева. -2-е изд. - М.: Просвещение, 2001. - 56 с.

Цетлин B.C. Доступность и трудности в обучении. - М., 1984.-78 с.

Ченцов А.А. Теоретические основы научной организации учебного процесса (Моделирование дидактических систем). - Белгород, 1972. - 178 с.

Чьямова П.П., Кычкин И.С. О Количественной оценке

сложности задачи по физике / Физика в системе современного образования (ФССО-ОЗ): Труды седьмой Международной конференции. - СПб.: Изд-во РГПУ им.

А.И.Герцена, 2003. - Т. 1. - С. 135-138.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-10-03