КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПРОГНОЗУВАННЯ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • П. С. Атаманчук Кам’янець-Подільський державний університет, Україна
  • І. І. Тичина Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.10-13

Анотація

За умови дії Болонських орієнтирів в освіті та з позиції необхідності формування особистісних якостей інтелектуального, світоглядного, методологічного характеру вироблено механізм прогнозування фізичної освіти.

Ключові слова: доктрина, модель, прогноз, глобальна мета, управління, фізика.

On condition of action of the Bologna reference points in education and from position of necessity of forming of personality qualities of intellectual, world view, methodological character the mechanism of prognostication of physical education is produced.

Key words: doctrine, model, prognosis, global purpose, management, physics.

Посилання

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управлінням навчання фізики. — Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ,

- 174 с.

Атаманчук П.С. Образовательные доктрина и среда как механизмы прогнозирования в обучении // Материалы международной конференции «Стратегия качества промышленности и образования» (г. Варна, Болгария). — 2005.

Голин В.М. Вопросы методологи физики в курсе средней школы: Кн. для учителя. — М.: Просвещение, 1987. - 127 с.

Гончаренко С.У. Формування наукового світогляду учнів під час вивчення фізики: Посібник для вчителя.

— К.: Рад. пік., 1990. — 208 с.

Гуржій А.М., Жук Ю.О., Волинський В.П. Засоби навчання: Навчальний посібник. — К.: ІЗМН, 1997. — 208 с.

Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Газета «Освіта України», спецвипуск. — 2004. — №5.

Доповідь Голови організаційного комітету на установчому з’їзді ГРОН України Станіслава Ніколаєнка // Освіта. — 2005. — №5. — 26 січня - 2 лютого 2005 p. — С.2-4.

Кремень Василь. Загально-цивілізаційні зміни. Як бачиться у їх контексті розвиток освіти в Україні // Освіта. — 2005. — №26. — 22-29 червня 2005 p.; №27-

— 3-13 липня 2005 р.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта. — 2002. — №26. — 24 квітня — 1 травня 2002 р.

Нечет В.І. Особистісний підхід до проектування змісту фізичної освіти в загальноосвітній середній школі// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Стандарти загальної середньої освіти. Проблеми, пошуки, перспективи»,- К.: ІЗМН, 1996. — С.15-18.

Околелое О.П. Педагогическая среда познания // Педагогика. — 1992. — №9-10. — С.60-65.

Фурман А.В. Соціально-культурна доктрина розвитку національної освіти в Україні: Тези // Освіта. — 1998.

— №19. — 11-18 березня.

Чернгілевский Д.В., Филатов O.K. Технология обучения

в высшей школе: Учебное издание // Под ред.

Д.В.Чернилевского. — М.: Экспедитор, 1996. — 228 с.

Récognition Issues in the Bologna Process: Final Report of the Working Party on Récognition Issues in the Bologna Process / News of the Récognition Field: Background Information for the ACE Track, 13thAnnual Conférence of the European Association for International

Education (EAIE) 5 to 8 December, 2001, Tampere, Finland. - Riga: EAIE + Latvian ENIC/NARIC, 2001.

— 60 pp. {Признание, вытекающее из Болонского процесса: Заключительный отчет Рабочей группы по (по процедурам) признания (документов об образовании), вытекающим из Болонского процесса}.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-07