МЕТОДОЛОГІЧНА СУТНІСТЬ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.13-15Анотація
Функціонування педагогічної системи, згідно особистісно-орієнтованих технологій навчання, потребує адаптації до особистісних особливостей учнів, які здійснюють суттєвий вплив на навчальну діяльність.
Ключові слова: методологія, технологія, модель фізичної освіти.
According to personal-oriented education technology, pedagogical system need to be adapted to student's personal particularity which have great influence on education process.
Key words: methodology, technology, model of physical education
Посилання
Бондаревская Е.В. Гуманистическая парадигма лично-стно ориентированного образования // Педагогика. — 1997. - №4. - С.11-17.
Кларин М.В. Инновационные модели обучения в современной зарубежной педагогике // Педагогика. — 1994. - №5. - С.104-109.
Ксензоеа Г.Ю. Перспективные школьные технологии: Учебно-методическое пособие. — М.: Педагогическое общество России, 2001. — 224 с.
Монахов В.М. Аксиоматический подход к проектированию педагогической технологии // Педагогика. — №6. - 1996. - С.26-31.