МЕТОДОЛОГІЧНА СУТНІСТЬ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Л. Ю. Благодаренко Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова, Україна
  • Л. В. Мініч Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова, Україна
  • М. І. Шут Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.13-15

Анотація

Функціонування педагогічної системи, згідно особистісно-орієнтованих технологій навчання, потребує адаптації до особистісних особливостей учнів, які здійснюють суттєвий вплив на навчальну діяльність.

Ключові слова: методологія, технологія, модель фізичної освіти.

According to personal-oriented education technology, pedagogical system need to be adapted to student's personal particularity which have great influence on education process.

Key words: methodology, technology, model of physical education

Посилання

Бондаревская Е.В. Гуманистическая парадигма лично-стно ориентированного образования // Педагогика. — 1997. - №4. - С.11-17.

Кларин М.В. Инновационные модели обучения в современной зарубежной педагогике // Педагогика. — 1994. - №5. - С.104-109.

Ксензоеа Г.Ю. Перспективные школьные технологии: Учебно-методическое пособие. — М.: Педагогическое общество России, 2001. — 224 с.

Монахов В.М. Аксиоматический подход к проектированию педагогической технологии // Педагогика. — №6. - 1996. - С.26-31.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-07