ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАННЯ В СИСТЕМНО ДІЯЛЬНІСНОМУ ПІДХОДІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.15-18Анотація
У статті наведено результати теоретично-експериментального дослідження, що показують і аргументують можливість та доцільність проектування навчання фундаментальних та прикладних дисциплін у вищій педагогічній школі з використанням системно-діяльнісного підходу.
Ключові слова: навчання фізики, проектування, система, діяльність, фундаментальні дисципліни, вища школа.
The article presents the results of the theoretical and experimental researches that ground the possibility and necessity to project teaching fundamental and applied courses at higher pedagogical establishment using the system and activity approach.
Key words: studies of physics, planning, system, activity, fundamental disciplines, high school.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. — Кам’янець-Подільский: К-ПДПУ, інформаційно-видавничий відділ, 1999. — 174 с.
Касперський A.B. Система формування знань з радіоелектроніки у середній та вищій педагогічній школі. — K.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2002. — 325 с.
Козловські І. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи: дидактичні основи. Монографія / За ред. С.У.Гончаренка. — Львів: Світ, 1999. — 302 с.
Самойленко П.И., Сергеев A.B. Интегративная функция обучения основам наук // Специалист. — 1995. — №5-
- С.36-37; №7. - С.22-24.
Сергеев A.B., Самойленко П.И. Дидактические игрьі в обучении физике. — M.: МГТА, 1996. — 102 с.