НОВІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ФІЗИКИ У КЛАСАХ ПРИРОДНИЧОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • А. І. Вагіс Мелітопольський інститут державного і муніципального управління, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.22-25

Анотація

У статті розглядається компетентнісно орієнтований підхід до профільного навчання і проблема оцінювання навчальних досягнень учнів у навчанні фізики природничого профілю. Розглянуто складові рівнів профільної підготовки учнів у формуванні компетентності учнів природничого профілю навчання.

Ключові слова: профільність, природничий, фізика, оцінювання, компетентність.

Competence oriented approach to the profile training and the problem of evaluation of students educational achievements in training physics of natural type are considered in the article. Components of levels of profile preparation of students in the forming of competence of students of natural type of training are considered too.

Key words: type, natural, physics, evaluation, competence.

Посилання

Пометун О. Компетентності та компетенції: до визначення понять в українському педагогічному контексті // Відкритий урок. — №17-18. — С. 13-17.

Иванова Т.В. Компетентностный подход к разработке стандартов для 11-летней школы: анализ, проблемы, выводы // Стандарты и мониторинг в образовании. —

- №1. - С.16-20.

Шишов С., Кальней В. Компетентностный подход в образовании: международный аспект // Відкритий урок. - №17-18. - С.20-21.

Ковалева Г.С., Красновский Э.А., Красноутская Л.П., Краснянская К.А. Основные результаты международного тестирования образовательных достижений учащихся PISA-2000// Школьные технологии, 2003. — №5. - С.85-96.

Овчарук О. Компетентнісний підхід до формування змісту освіти: загальносвітові тенденції // Відкритий урок.' - №17-18. - С.10-12.

Зимняя И.А. Ключевые компетенции — новая парадигма результата образования // Высшее образование сегодня, 2003. — №5. — С.34-42.

Серебряков А., Кирилова С. На рынке труда важны не знания, а «интеллектуальный потенциал» // Первое сентября, 2005. — №18. — С.З.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-07