ЕТАЛОННІ ВИМІРНИКИ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У КОНТЕКСТІ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.48-50Анотація
Стаття присвячена проблемі управління пізнавальною діяльністю студентів у навчанні фізики з опорою на еталонні вимоги в ході реалізації ідей Болонського процесу
Ключові слова: пізнавальна задача, параметр контролю, еталон контролю.
The article is devoted to the problem of management by cognitive activity of students in the studies of physics with support on the standard requirements during realization of ideas of Bologna of process
Key words: cognitive task, control parameter, control standard.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. — Кам’янець-Подільський: Кам’я-иець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. — 174 с.
Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-иі-знавальної діяльності. — Кам’янець-Подільський: Ка-м’янець-Подільський державний педагогічний інститут, інформаційно-видавничий відділ, 1997. — 136 с.
Атаманчук П.С. Цільовий підхід до побудови шкільного підручника з фізики // Фізика та астрономія в школі. — 1998. — №1. — С.2-3.
Лігут Ю.С. Підвищення ролі інформаційної та економічної складової підготовки фахівців технічних ВНЗ в контексті Болонського процесу // Актуальні проблеми економіки. — 2004. — №9. — С.74-78.
Найдьоное І. Вища освіта в Україні: європейський вибір, культурологічні парадигми // Персонал. — 2005. - №1. - С.80-84.
Наказ Міністерства освіти і науки України №48 від
01.2004 р. “Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.
Савін М.В. Педагогіка. — К.: Вища школа, 1980. — 312 с.