РОЗГЛЯД ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ КРІЗЬ ПРИЗМУ ДИДАКТИЧНОЇ СИСТЕМИ

Автор(и)

  • М. В. Остапчук Рівненський державний гуманітарний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.57-60

Анотація

У статті розглянуто проблемне навчання як дидактичну систему. Визначено і проаналізовано функціонально-морфологічні компоненти системи. Дане навчання зорієнтоване не на інформативну, а на розвивальну функцію особистості. Такий підхід формулює цілісне бачення учнями методу наукового пізнання.

Ключові слова: проблемне навчання фізики, дидактична система, розливальна функція особистості, метод наукового пізнання.

The article deals with the educational problem as system. Junction-morphological components system ore determined and analyzed. This education is directed not at informative but at developed function of personality,such approach formulates pupils entire perception of

Key words: Problem studies of physics, didactic sysmethod of scientific cognition. tem, developing function of personality, method of scientific cognition.

Посилання

Лернер И.Я. Проблемное обучение. — М., 1974. — 64 с.

Малафіїк LB. Дидактика. Навчальний посібник для студентів педагогічних спеціальностей та вчителів. — Рівне, РДГУ, 2004. - 470 с.

Матюшин А.М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. — М., 1972. — 208 с.

Махмутов М.И. Проблемное обучение: Основные вопросы теории. — М., Педагогика, 1975. — 368 с.

Махмутов М.И. Современный урок. М., 1985. — 132 с.

Коменский Я.А. Великая дидактика // Я.А.Коменский, Д.Локк, Ж.Ж.Руссо, Й.Г.Песталоцци: Педагогическое наследие. — М., Педагогика, 1988. — С.11-106.

Кириллова Г.Д. Теория и практика урока в условиях развивающего обучения. — М., 1980.

Королев Ф.Ф. Системный подход и возможности его применения в педагогических исследованиях // Сов. педагогика. — 1970. — №9. — 126 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-07