ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.63-66Анотація
У статті проведено короткий аналіз психолого-педагогічних джерел з проблеми відповідності контролю якості навчальних досягнень при переході на схеми особистісно-орієнтованого навчання.
Ключові слова: контроль, особистісно орієнтоване навчання, еталон, якість знань.
In the article the short analysis of psichologo-peda-gogical sources is conducted from the problem of accordance of control of quality of educational achievements in transition on the charts of the personality-oriented studies.
Key words: control, personality oriented studies, standard, quality of knowledge.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. — Кам'янець-Подільський: К-ПДПІ, інформаційно-видавничий відділ, 1999. — 174 с.
Атаманчук П.С., Оленюк І.В. Ціннісні передумови результативного навчання фізики // Фізика та астрономія в школі. — 2004. — № 1. — С.16-21.
Державний стандарт базової і повної середньої освіти /Освіта України. — 2004. — №5. — 20 січня 2004 р. —
С.9-10.
Подмазін С.І. Особистісно-орієнтований освітній процес. Принципи. Технології // Педагогіка і психологія.
- 1997. - №2. - С.39.
Семиченко В., Заслужеток В. Проблема педагогічного оцінювання // Рідна школа. — 2001. — №7. — С.3-9.
Шут М.І., Сергіенко В.П. Психолого-педагогічні основи розуміння фізики // Збірник наукових праць Кам,-Под. держави, університету. — КПДУ, інформ.-вид. відділ, 2003. — Вип.9. — С.52-54.
Якиманская И.С. Личностно-ориентнрованное обучение в современной школе. — М., 1996. — 240 с.