ДЕЯКІ АСПЕКТИ НОВОГО БАЧЕННЯ ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Т. М. Погорілко Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.66-69

Анотація

У статті автор аналізує стан освіти в Україні. Показано шляхи вдосконалення вітчизняної системи освіти. Автор показує вплив Болонського процесу на освіту вищої школи в Україні. Вказано на роль і місце креативного і логічного мислення. Показано шляхи прискорення входження в єдине європейське освітянське поле. Показано роль фізичних задач при підготовці спеціалістів.

Ключові слова: Болонський процес, задачі, закони збереження, логічне мислення, модульна система, проду-
ктивна освіта, самостійність, сучасна освіта.

In this article author makes analyses of status of education in Ukrainian. It was been shown the ways to design better results in native system of education. Authors shown influence Bologna’s process for education in hire school in Ukrainian. It was saying about role and position creative and logistical thinking. It was been shown the ways for hasten passing to unite Europe education’s fields. Author shown the role of physics’ problems for training good specialists.

Key words: Bologna’s process, problems, laws of preservation, logic thinking, modular system, productive education, independence, modern education.

Посилання

Фізика та астрономія в школі. — 2004. — № 4. — С.З.

Бернс Р. Развитие Я — концепции и воспитание. — М.: Прогресс, 1986. — 420 с.

Давыдов В.В. Теория развивающего обучения. — М.: ИНТОР, 1996. - 544 с.

Ващенко Григорій. Твори. Том 4. Праці з педагогіки та психології. — К.: Школяр-Фада ЛТД, 2000. — 416 с.

Коршак Є.В. Розв’язування задач з фізики. — К: Вища школа, 1986. — 310 с.

Маслоу А. Мотивация и личность. В кн.: Теория личности в западо-европейской и американской психологии. Хрестоматия по психологии личности. — Самара: Изд. Дом «БАХРАХ», 1996. - С.422-449.

Селееко Г.К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие. — М.: Народное образование, 1998. - 256 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-07