СТАНДАРТИ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • О. М. Семерня Кам’янець-Подільський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.77-80

Анотація

В статті окреслені основні тенденції реформування фізичної середньої та вищої освіти при входженні України до Болонського процесу.

Ключові слова: стандарти середньої освіти, Болонський процес, методика викладання фізики.

Some tendencies of reformation of secondary and high schools of Ukraine in transition on the Bolonskuyu system in foreshortening of physical education are described in the article.

Key words: standards of secondary education, Bologna process, method of teaching of physics.

Посилання

Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г.Кременя. Авторський колектив: М.В.Степко, Я.А.Болюбаш, В.Д.Шинкарук,

В.В.Грубінко, І.І.Бабин. — Тернопіль: Навчальна книга

— Богдан, 2004. — 384 с.

Галузевий стандарт вищої освіти. Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра зі спеціальності

010100 "Педагогіка і методика середньої освіти. Фізика" напряму підготовки 0101 “Педагогічна освіта” // ГСВО МОН 002-02. - К„ 2003. - 76 с.

Інструктивно-методичний лист про вивчення фізики у 2001/2002 навчальному році // Фізика та астрономія в школі. — 2001. — №4. — С.2-8.

Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. — № 1-2. — 2004. — 75 с.

Концепція 12-річної середньої загальноосвітньої школи // Освіта. — 2000. — ЗО серпня — 6 вересня. — С.3-6.

Концепція фізичної освіти в 12-річній загальноосвітній школі // Фізика. - 2001. - № 27(111). - С.1-5.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-07