ІСТОРИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ФІЗИКИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.85-88Анотація
Автор обґрунтовує історико-методологічні принципи формування змісту шкільного курсу фізики в контексті розвитку історико-методичних ідей, концепцій, теорій.
Ключові слова: історико-методологічні принципи, фізична освіта.
Historic-methodological principles of formation content of physical education in conditions development historic-methodical concepts of the have been formulated in the article by the author.
Key words: historic-methodological principles, physical education.
Посилання
Голин Г.М. Вопросы методологии физики в курсе средней школы: Кн.. для учителей. — М.: Просвещение, 1987. — 127 с.
Гончаренко С.У. Проблеми гуманітаризації змісту шкільної освіти // Педагогіка та психологія. — 1999. — №4. - С.17-25.
Давыдов A.C., Кухтенко А.И., Тредер Г.Ю. Методологический анализ физического познания. — K.: Наукова думка, 1985. — 259 с.
Иванов В.В. Соотношение истории и современности как методологическая проблема. — М.: Наука, 1973. — 282 с.
Ільченко В.Р. Дидактичні засади інтеграції змісту при-родничонаукової шкільної освіти з погляду продуктивного навчання // Педагогіка та психологія, 2000. — № 2. - С.5-12.
Коеалъченко ИД. Методы исторического исследования. — М.: Наука, 1987. — 438 с.
Концепция современного образования. Серия «Высший балл». — Ростов н/Д: Феникс, 2003. — 352 с.
Кэндзюро Я. Философия истории. Перев. с япон. — М., 1969. - 352 с.
Леищнский О.П. Методологія та історія природознавства як засади побудови навчального змісту // Педагогіка та психологія, 2000. — № 2. — С.12-18.
Овчинников A.B. О научных подходах к изучению истории просвещения // Педагогика. — 2001. — №2. —
С.23-38.
Сергеев A.B. Становление и развитие истории методики преподавания физики в средней школе как научной дисциплины: Дис.... доктора пед. наук. — Запорожье, 1989. — 370 с.
Сосницька Н.Л. Наукове прогнозування розвитку сучасної фізичної освіти // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету: Серія педагогічна: Дидактики дисциплін
фізико-математичної та технологічної освітніх галузей.
— Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський
державний педагогічний університет, 2004. — Вип. 10.
- С.46-49.
Сосницька Н.Л. Фізика як навчальний предмет у середній загальноосвітній школі України: історико-методо-логічні і дидактичні аспекти. — К.: НПУ імені
М.П.Драгоманова, 2005. — 399 с.