ПЕРСПЕКТИВИ ЗМІНИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ФІЗИКИ ЗА УМОВИ ПРОФІЛІЗАЦІЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.88-91Анотація
Реалізація профільного навчання в загальноосвітній школі потребує нових форм і дидактичних засобів у підготовці учнів згідно з профільним напрямком. Зміни у системі природничої освіти в навчальних закладах пов’язані з інтеграцією фундаментальності та професійної спрямованості навчальних природничих дисциплін. У статті розглядаються деякі особливості структурування змісту молекулярної фізики в умовах профільного навчання.
Ключові слова: навчання фізики, профільні школи, інтеграція, структура змісту, професійність.
The realization of the profile teaching at the general school needs new forms and didactic aids in the preparation of students according to the profile orientation.The changes in system of formation in educational institutions are bound to integration of fundamentality and professional orientation of training natural disciplines. In clause some features Structures of the content of a molecular physics in requirements of profile training are of the considered.
Key words: studies of physics, type schools, integration, structure of maintenance, professional.
Посилання
Андреєв А.М., Мінаєв Ю.П., Самойленко П.І. До обговорення проекту концепції профільної освіти: проблема оцінювання якості освіти при переході від середньої до вищої школи // Фізика в школах України. — 2003. - №3. - С.2-4.
Бібік Н., Бурда М. Профільна школа: проблеми науково-методичного супроводження // Біологія і хімія в школі. — 2004. - № 6. — С.2-4.
Вагіс А/.Формування компетентності учнів при вивченні фізики в класах природничого профілю // Наукові записки. - Випуск 60. - Серія: Педагогічні науки. — Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. — 2005. - Частина 1. - 307 с.
Гончаренко С.У. Фізика. 10 кл. Проби, посіб. для шкіл III ступеня, гімназій і класів гуманітарного профілю.
- К: Освіта, 1994. — 272 с.
Гончаренко С.У. Фізика. 10 кл.: Проби, посібн. для ліцеїв та класів природничонаук. профілю. — К: Освіта, 1995. — 440 с.
Кнорр Н. Інтегроване вивчення фізики в класах природничого профілю // Фізика та астрономія в школі.
- 1999. - № 1. - С. 2-3.
Лікарчук І. Проблема профілізації навчання // Управління Освітою. — 2003. — № 61-62. — 13-14 липня. -
С. 2-3, 9.
Логинова Г.П. Психологические аспекты профильного обучения // Психологическая наука и образование. —
- № 3. - С. 43-47.
Мегега Г.Б. Деякі аспекта проблем впровадження профільної освіти // Нива знань. — 2004. — № 1. —
С.11-22.
Незабитовський І. Ідеї побудови програм для гуманітарних класів // Фізика та астрономія в школі. — 2000. - № 2. - С.15-17.
Орлов В.А. Элективные курсы по физике и их роль в организации профильного и предпрофильного обучения // Физика в школе. — 2003. — № 7. — С. 17-20.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика 7-11 кл. Астрономія 11 кл. — К: Шкільний світ, 2001. — 134 с.
Програми для профільних класів загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика, 10-11 класи // Фізика та астрономія в школі. — 2004. — № 5, 6. — С.1-10, 1-23.
Профільне навчання / За ред. В.Зоц // Завуч. — 2004.
- № 16. - 96 с.
Сергеев О.В. Підходи до тлумачення поняття “педагогічна технологія” і класифікацій педагогічних технологій // Наукові записки. - Випуск 51. Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. — 2003. — Частина 1. — 219 с.
Стадніченко С.М. Молекулярна фізика в середній школі. - Дніпропетровськ, Інновація, 2004. - 132 с.
Шиян Н. Варіативний та багаторівневий зміст профільного навчання в загальноосвітній школі сільської місцевості // Рідна школа. — 2004. — № 6. — С.18-21.