КОРЕКЦІЯ ЗНАНЬ В РАМКАХ МОДУЛЬНОГО КУРСУ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.91-94Анотація
У даній статті обґрунтовано необхідність впровадження в навчальний процес засобів корекції знань для суттєвого підвищення продуктивності праці студентів та забезпечення повного керування процесом навчання в умовах переходу до кредитно-модульної системи.
Ключові слова: знання, корекція, самостійна робота, навчальний процес.
The necessity of introduction for the educational process of facilities of correction of knowledges for the substantial increase of labour and providing of complete process control of studies productivity of students in the conditions of transition to the credit-module system.
Key words: knowledge, correction, independent
work, educational process.
Посилання
Беспалько В.П. Элементы теории управления процессом обучения. [В 3-х ч.] — М.: Знание, 1971. — 532 с.
Валова О.В., Величко С.П. Створення засобів навчання нового покоління: проблеми й здобутки // Наукові записки. Випуск 55. Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка. Кіровоград.
- 356 с.
Фурман А. Модульно-розвивальне навчання: Принципи, умови, забезпечення: Монографія. — К.: Правда Ярославичів, 1997. — 340 с.
Чернгілевский Д.В., Филатов О.К. Технология обучения в высшей школе. Учебное издание / Под ред. Д.В.Чер-нилевского. — М.: “Экспедитор”, 1996. — 288 с.