ДО ПИТАННЯ ПРО СТРУКТУРУ КОГНІТИВНИХ УМІНЬ ТА МОЖЛИВОСТІ ЇХ РОЗВИТКУ В УЧНІВ 7-8 КЛАСІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Н. С. Шолохова Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти, м. Херсон, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.98-101

Анотація

У статті обґрунтовується склад когнітивних умінь, що включає організаційний, операційний, комунікативний та змістовний компоненти, розкривається технологія їх розвитку у навчанні фізики.

Ключові слова: неперервна освіта, знання, когнітивні уміння, учні, фізика.

The purpose of the article is to give the reader information on structure of cognitive abilities that involve organizational, communicative and substantial components. Scopes of theirs evolution on the lessons of physics are rate.

Key words: continuous education, knowledge, cognitive abilities, students, physics.

Посилання

Выготский Л.С. Вопросы детской психологии. — СПБ.: Союз, 1997. - 234 с.

Выготский Л.С. Мышление и речь. — М.: Просвещение, 1982. — 345 с.

Гільбух Ю.З. Память учащихся нужно тренировать // Обдарована дитина. — 2000. — №5. — С.40-46.

Гільбух Ю.З. Пам'ять школяра: типологія та діагностика // Рад. школа. — 1990. — №8. — С.19-23.

Гільбух Ю.З. Темперамент і пізнавальні здібності школяра (Діагностика, педагогіка). — К., 1992. — 216 с.

Зинченко П.И. Непроизвольное запоминание и деятельность // Хрестоматия по общей психологии. Психология памяти / Под ред. Ю.Б.Гиппенрейтер, В.Я.Рома-нова. — М.: Издательство Моск. ун-та, 1979. — 272 с.

Ляудис В.Я. Память в процессе развития. — М.: МГУ, 1976. - 255 с.

Ляудис В.Я. Психологические проблемы развития памяти// Исследование памяти / Под ред. И.И.Корж. — М.: Наука, 1990. - С.20-44.

Петренко В. Ми вміємо, якщо знаємо, і знаємо лише те, що вміємо// Методика в освіті. — 26.11-3.12.2003.

- С.10-11.

Петрусенко В. Епістемологія як філософська теорія знання. — Львів, 2000 — С.17-22.

Петрусенко В. Онтологія знання: поняття та різновиди когнітивних структур // Філософська думка. —

- №6. - С.6.

Рубанець О. Сучасні виміри когнітивного // Філософська думка. — №6. — 2002. — С.19.

Хамський П. Роздуми про мову. — Львів. 2000 — С.51-53.

Шарко В.Д. Сучасний урок фізики: технологічний аспект. Методичний посібник для вчителів і студентів.

— Херсон: Олді-плюс, 2004. — 212 с.

Шарко В.Д. Шолохова Н.С. Учись учитися (Фізика 7 клас): Посібник для учнів. — Херсон: Олді-Плюс,

- 100 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-07