ПРОГРАМУВАННЯ НАСКРІЗНОЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПРИ ВИВЧЕНІ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА» СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МЕХАНІЗАЦІЯ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА» ЗА ОСВІТНЬО КВАЛІФІКАЦІЙНИМ РІВНЕМ «МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ»

Автор(и)

  • І. М. Бендера Подільський державний аграрно-технічний університет, м. Кам’янець-Подільський, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.111-114

Анотація

В статті приведені основні положення та практичні рекомендації з програмування наскрізної самостійної роботи при вивченні дисципліни «Технічна механіка» студентами агроінженерних спеціальностей.

Ключові слова: навчальний процес, організація, наскрізність, технологія, самостійна робота, принцип, студент, ефективність, курсове проектування, дипломне проектування.

In the article there are the resulted substantive provisions and practical recommendations from programing of through independent work at the study of subject «Technical mechanics» by the students of speciality «Mechanization of agriculture» on an educationally-qualifying level «junior specialist».

Key words: educational process, organization, technology, multi-levels, independent work, principle, student, efficiency, course planning, diploma planning.

Посилання

Положення про організацію навчального процесу в вищих навчальних закладах. — К.: Міністерство освіти України. Наказ № 161 від 2 червня 1993 р.

Пехота О.М. Особистісно орієнтовані педагогічні тех-

нології: історія, теорія, організаційні вимоги. П.П.1.2. // Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: Монографія / С.О.Сисоєва, А.М.Алексюк,

П.М.Воловик, О.І.Кульчицька, Л.Є.Сігаєва, Я.В.Цехмістер та ін.; За ред. С.О.Сисоєвої. — К.: ВІПОЛ, 2001. - С.54-75. (502 с.).

Гончаренко Семен. Українській педагогічний словник.

- К.: Либідь, 1997. - С.227.

Козаков В.А. Самостоятельная работа студентов и её информационно-методическое обеспечение: Учеб. пособие. - К: ВШ 1990. - 248 с.

Кайдановська О.О. Методичні особливості вивчення курсу «Основи композиції у вищих навчальних закладах. // Педагогічний процес. Теорія і практика. — Вип. 2. Зб. наук праць. — К: П/п «ЄКМО». 2003. — С.32-37.

Наскрізне дипломне проектування / І.М.Бендера,

В.П.Лаврук, В.І.Дуганець, В.Ю.Бурдега, М.Я.Петрова // Вища аграрна освіта (Інформаційний вісник МА-ПУ). - К. - 2003. - №13. - С.4-5.

Бендера І.М., Дуганець В.І. Підготовка інженерно-педагогічних кадрів в галузі механізації сільського господарства // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: Збірник наукових праць. Вип. 5. — Харків: УІПА,

- С.76-90.

Бендера І.М. Наскрізне дипломне проектування не робота на кінцевий результат. // Наукові записки. — Вип.51. Серія «Педагогічні науки». — Кіровоград: РВП КДПУ ім. В.Винниченка, 2003, ч.2. — С. 129-134.

Бендера І.М. Наскрізне курсове та дипломне проектування при підготовці інженерів-механіків сільського господарства // Матеріали II Міжнародної науково-технічної конференції «Динаміка наукових досліджень 2003». — Том 31. Педагогіка. — Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2003. - 96 с. ISBK 966.101-84-2. - С.28-31.

Дуганець В.І., Бендера І.М. Шляхи удосконалення системи підготовки педагогічних кадрів для навчальних закладів професійної освіти // Збірник наукових

праць НАУ. Механізація сільськогосподарського виробництва. - К.: НАУ, 2003. Том XV - С.433-444.

Бендера І.М. Особливості організації самостійної роботи у вищих навчальних закладах на принципах на-скрізності (з досвіду роботи Подільської державної аграрно-технічної академії) // Збірник наукових праць Національного аграрного університету. Механізація сільськогосподарського виробництва. — К.: НАУ,

Том XV. - 469 с.

Бендера І.М. Організація навчального процесу на принципах наскрізності при підготовці інженерів-пе-дагогів в галузі механізації для навчальних закладів професійної освіти // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: Збірник наукових праць. Випуск 5. — Харків: УІПА, 2003. - С.299-307.

Бендера Іван. Організація самостійної роботи майбутніх інженерів-механіків сільського господарства принцип наскризності // Неперервна професійна освіта. Теорія і практика: науково-методичний журнал. — К„ 2003. - Випуск 2. - С.133-144.

Бендера І.М. Наскрізне дипломне проектування — це робота на кінцевий результат // Наукові записки: Серія «Педагогічні науки». — Кіровоград РВЦ КДПУ ім.Винниченка, 2003. — Вип. 51, ч.2. — С.129-134.

Бендера І.М. Програмування самостійної роботи за принципом наскрізності при підготовці фахівців за ОКР «Спеціаліст» із спеціальності «механізація сільського господарства» // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Збірник наукових праць. — Випуск 5. / Редкол.: І.А.Зязюн (голова) та ін. — Київ-Вінниця: ДОВ Вінниця, 2004.

— С.398-404.

Бендера І.М. Активізація самостійної роботи студентів агроінженерних спеціальностей при здобутті освітньо-кваліфікаційного рівня «Спеціаліст» // Нові технології навчання: Науково-методичний збірник / Кол. авт.

— К.: Науково-методичний центр вищої освіти, 2004.

— Спецвипуск. — 187 с.

Бендера І.М, Корольчук О.В. Активізація самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей при здобутті освітньо-кваліфікаційного рівня «Спеціаліст» // Матеріали міжнародної наукової практичної конференції Динаміка наукових досліджень, 2004. — Том 25. «Педагогіка». — Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. — С.15-18.

Бендера І.М., Дєеін В.В., Корольчук О.В. Наскрізне курсове проектування з дисципліни «Технічна механіка» при підготовці молодших спеціалістів із спеціальності «Механізація сільського господарства». Матеріали наукової практичної конференції. Динаміка наукових досліджень. — Том 29. «Педагогіка». — Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-31