НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК З ФІЗИКИ ДЛЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ У ВНЗ (ДОСВІД РОЗРОБКИ)

Автор(и)

  • А. Г. Бовтрук Національний авіаційний університет, Україна
  • С. М. Мєняйлов Національний авіаційний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.115-117

Анотація

У статті представлено принципи побудови інтегрованого навчального посібника з курсу загальної фізики для кредитно-модульної системи навчання, який впроваджується на кафедрі загальної фізики ІЕСУ НАУ.

Ключові слова: Болонський процес, європейський простір вищої освіти, кредитно-модульна система, модульні технології, модуль, модульна програма, навчальний елемент, зворотний зв’язок, діяльнісний підхід.

The article offers principles of creation of an intelligent-united manual for general physics study which is working out at the IECS NAU physics department. Modular technology is applied.

Key words: The Bologna Process, European Area of Higher Education — EHEA, Credit-based Modular System, modular technologies, module, modular program, learning component, feedback, active approach.

Посилання

Андронов В.М., Бугайое О.І., Ляшетсо О.І. Концепція неперервної фізичної освіти в навчальних закладах України // Проблеми удосконалення фундаментальної та професійної підготовки вчителів фізики: Матеріали II Всеукраїнської конференції викладачів фізики педагогічних інститутів та університетів. — К.,

- 256 с.

Атаманчук П.С. Методологічні засади прогнозування фізичної освіти // Збірник наукових праць: Спеціальний випуск / Гол. ред. В.Г.Кузь. —

К.: Науковий світ, 2003. —

С.15-21.

Болонський процес у фактах і документах (Сорбонна-Боло-нья-Саламанка-Прага-Берлін) /

Упорядники: Степко М.Ф., Бо-любаш Я.Я., Шинкарук В.Д.,

Грубінко В.В., Бабин І.І. — Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім.

В.Гнатюка, 2003. — 52 с.

Грищенко Г.П. Стандарти вищої освіти для підготовки фізиків. // Матеріали VII Всеукраїнської наукової конференції “Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики” / Укладачі М.І.Шут, В.П.Сер-гієнко. - К.: НПУ, 2002. - 26 с.

Жук Ю. Засоби навчання як параметр освітнього простору // Фізика та астрономія в школі. — 2003. — №1.

- С.13-17.

Тичина І.І., Ващенко О.П. Модульний принцип побудови навчального курсу як засіб стимуляції самостійної роботи студентів // Удосконалення навчання фізики у вищий школі в умовах ступеневої освіти. Матеріали III Всеукраїнської наукової конференції “Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики”, частина І. — К.: НПУ, 1998. — С.23-27.

Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. — К.: Правда Ярославичів,

- 340 с.

From Bologna to Prague — Reform of Study Programmes and Structures in Germany. — Bonn, HRK, 2000. — 63 p. Harris Christopher. In the Shadow of Bologna / EAIE Forum, 2000. — Special Edition. — P.22-24.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-31