ЗНАЧЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.117-120Анотація
У статті розглядається проблема застосування та значення дидактичних ігор на уроках фізики, за допомогою яких можна удосконалити процес навчання, розвинути пізнавальний інтерес учнів до предмету, що суттєво вплине на якість знань і вмінь учнів.
Ключові слова: уроки з фізики, дидактичні ігри, пізнавальний інтерес, якість знань.
The problem of application and value of didactic games on the lessons of physics is examined in the article, by which it is possible to perfect the process of studies, develop cognitive interest of students to the object, that will substantially influence on quality of knowledges and abilities of students.
Key words: lessons from physics, didactic games, cognitive interest, quality of knowledges.
Посилання
Балашов М.М. Методические рекомендации к преподаванию физики в 7-8 классах средней школі: Кн. для учителя: Из опыта работы. — М.: Просвещение, 1991. — 46 с.
Закота Л.A., Ляиіенко А.И. Проблемное обучение физике: Пособие для учителей. — К.: Рад. шк„ 1985. — 96 с.
Зорька О.В. Елементи цікавої фізики як засіб форму-
вання пізнавального інтересу: Дис. ... канд. пед. наук.
- К„ 1995. - 247 с. ‘
Коршак Є.В. та ін. Фізика 8 кл.: Підручник для серед, за-гальноосвіт. шк. / Є.В.Коршак, О.І.Ляшенко, В.Ф.Сав-ченко. — Київ; Ірпінь: ВТФ "Перун", 2000. — 192 с.
Ланіна І.Я. Позакласна робота з фізики. — K.: Радянська школа, 1983. — 206 с.
Нетрадиційні уроки фізики. Частина II. 10-11 клас / Упоряд.: З.В.Дубас, В.Р.Шарамова. — Тернопіль: Підручники і посібники, 2003. — 144 с.
Протасова С.О. Роль дидактичних ігор у процесі навчання // Фізика та астрономія в школі. — 1999. — №4. - С.10-12.
Самойленко П.И., Сергеев A.B. Дидактические игры в процессе обучения физики. — М.: Отдел тиражирования НМЦ СПО, 1996. - 146 с.
Тарасов JI.B. Физика в природе: Кн. для учащихся. — М.: Просвещение, 1988. — 351 с.
Шукуров Т.А. Игровые формы организации познавательной деятельности учащихся по физике (на первой ступени обучения): Автореф. дис. ... канд. пед. наук. — К., 1991. - 18 с.